مدیر کل راه و شهرسازی گلستان :

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: در دهه فجر امسال تعداد 79 طرح با اعتباری بالغ بر 437 میلیارد تومان در استان افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.

افتتاح و کلنگ زنی 79 طرح با اعتبار بالغ بر 437 میلیارد تومان در دهه فجر

به گزارش خبرنگار گلستان 24، عدل مصدقی امروز  در نشست خبری ستاد دهه فجر که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، اظهار کرد: از این تعداد طرح 71 طرح افتتاح و تعداد 8 طرح دیگر کلنگ زنی می شود.

وی افزود: از این تعداد طرح 9 طرح با اعتبار بیش از 325 میلیارد تومان در آزادشهر، 2 طرح در آق قلا با اعتیار بیش از 16 میلیارد تومان، 4طرخ در بندر ترکمن با اعتبار بیشاز 21 میلیارد تومان ، 8طرح در رامیان با اعتبار بیش از 21 میلیارد تومان ، 7 طرح در علی آباد کتول با اعتیار 56 میلیارد تومان ، 8 طرح در کردکوی با اعتبار بیش از 41 میلیارد تومان ، 5 طرح در کلاله با اعتبار بیش از 59 میلیارد تومان ، 3طرح در گالیکش با اعتبار بیش از 1 میلیارد تومان ، 9 طرح در گرگان با اعتبار بیش از 35 میلیارد تومان ، 7 طرح در گنبد با اعتبار بیش از 27 میلیارد تومان ، 5 طرح در مراوه تپه با اعتبار بیش از 24 میلیارد تومان و 5طرخ در مینودشت با اعتبار بیش از 23 میلیارد تومان در این ایام افتتاح و یا کلنگ زنی می شود. .

مصدقی گفت: دستگاه خودور سنگین و 7 دستگاه سبک با مبلغ 1117 میلیارد و 800 میلیون تومان از طریق بخش خصوصی وارد ناوگان حمل و نقل جاده ای استان شده اند.

وی ادامه داد: 3 طرخ نیز در بخش حمل و نقل  و راهدار خانه با اعتیار 22 میلیارد تومان که شامل همان 437 میلیارد تومان می شود به این مجموعه اضافه می شود.

مصدقی بیان کرد: از برنامه های شاخص این ایام می توان به روکش آسفالت راه های اصلی فرعی و اصلی استان، پل های عابر پیاده ، بهسازی شبکه های روشنایی استان و سامانه هوشمند استان و اخداث یک باب نمازخانه در منطقه خوش ییلاق با اعتبار 4 میلیارد تومان اشاره کرد.

وی افزود: چنانچه شرایط جوی اجازه دهد تقاطع غیر همسطح فاضل آباد با اعتبار 45 میلیارد تومان اجرایی خواهد شد .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار