مدیرکل راهداری گلستان:

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: تقاطع علی آبادکتول- تبادل غربی از پروژه های مهم راهسازی است که تلاش می کنیم دهه فجر افتتاح شود.

تقاطع غربی علی آبادکتول دهه فجر افتتاح می شود

به گزارش گلستان 24، عادل مصدقی اظهار کرد: محور آق قلا به بندرترکمن ۳۴ کیلومتر بوده که تعریض و بهسازی ۱۷ کیلومتر آن از سمت آق قلا بر عهده راهداری و ۱۷ کیلومتر از سمت بندرترکمن بر عهده راه و شهرسازی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان افزود: در سال گذشته چهار کیلومتر از سمت آق قلا تعریض و آسفالت شده و هشت کیلومتر هم زیرسازی شده است.

وی بیان کرد: براساس پیگیری‌های نمایندگان مجلس ۵۰ میلیارد تومان به صورت مرحله‌ای از محل منابع ملی به پروژه تزریق شد و ۹ کیلومتر باقیمانده آن را هم به مناقصه گذاشته‌ایم.

مصدقی ادامه داد: کل پروژه در برنامه اجرایی قرار گرفته و اگر شرایط جوی خوب باشد تا پایان سال این مسیر به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان عنوان کرد: یک پل راه آهن در این محور قرار داشته که مکاتبات لازم برای نحوه ساخت آن انجام شده تا مشاور اخذ و برای آن برآورد ریالی انجام شود.

وی گفت: پروژه مهم دیگر که مربوط به حوزه ساخت راه‌ها بوده و به راهداری واگذار شده، پروژه تقاطع علی آبادکتول- تبادل غربی بوده که نیمه تمام است.

مصدقی اضافه کرد: اعتبار فعلی پروژه ۳۰ میلیارد تومان بوده و همچنین هم از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور و هم از سازمان راهداری به آن منابع تزریق خواهد شد و تلاش می‌کنیم این پروژه را در دهه فجر افتتاح کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار