استاندار گلستان:

استاندار گلستان گفت: سد نرماب یک پروژه راهبردی میان مدت در تامین منابع آبی است و امیدواریم با مساعدت دولت و مجلس تا پایان دولت سیزدهم اقدامات لازم در حوزه تصفیه خانه و شبکه انتقال آن به صورت کامل انجام شود.

سد نرماب یک پروژه راهبردی میان مدت در تامین منابع آبی است

به گزارش خبرنگار گلستان 24 علی محمد زنگانه در جلسه دیدار با اعضای مجمع نمایندگان استان و سردار آبرومند دبیر قرارگاه صندوق امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: مقرر شد همکاری متقابل با هدف محرومیت زدایی در زمینه راه ها، منابع آبی ، مسکن و آبخیزداری انجام شود.

وی افزود: در ابتدای فعالیت در استان با کسری آب ۱۶۰۰ لیتر بر ثانیه مواجه بودیم اما خوشبختانه با تدابیر صورت گرفته و اختصاص بیش از ۱۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار از منابع مختلف، تنش های آبی در استان به حداقل رسید.

در ادامه شاین جلسه سردار آبرومند اظهار کرد : پیگیری لازم جهت تامین کسری اعتبارات سد نرماب انجام خواهد شد و در زمینه شیرین سازی آب دریا نیز تلاش می کنیم مپنا همکاری لازم را داشته باشد.

دبیر قرارگاه صندوق امام حسن مجتبی (ع) افزود: هرگونه پروژه با هدف بهره برداری محرومین در اولویت ما قرار دارد و به صورت مشارکت با استان همکاری لازم را جهت اجرا خواهیم داشت

 

ارسال نظر

آخرین اخبار