معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان:

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت: با توجه به ناامنی های غرب دریای خزر، تحریم روسیه و تمایل به ارتباط با آب های آزاد ، نقش لجستیک قزاقستان در توسعه شرق خزر بسیار ارزشمند است.

نقش لجستیک قزاقستان در توسعه شرق خزر بسیار ارزشمند است

به گزارش خبرنگار گلستان 24، سید محمد دهنوی عصر امروز در جلسه با قانات قولژانوف معاون استاندار منگستائو و هیات تجاری و اقتصادی این استان ؛ اظهار کرد:

راه آهن ایران_ترکمنستان_قزاقستان ظرفیتی است که می تواند از اینچه برون گلستان به شاهرود به طبس و بندرعباس و به آب های آزاد متصل شود و زمینه رشد تعاملات را فراهم کند

 وی افزود: منطقه آزاد تجاری_صنعتی اینچه برون گلستان نقش تأثیرگذاری در توسعه روابط دارد و امیدواریم با حضور این هیات بتوانیم توانمندی های خود را به خوبی معرفی کنیم.

دهنوی افزود: نقش خط هوایی گلستان با منگستائو در توسعه صنعت توریست نقش قابل توجهی دارد.

وی افزود: در گلستان بیش از ۷ هزار قزاق زندگی می کنند که نقش تأثیرگذاری در توسعه روابط فرهنگی و اجتماعی دارد و سوابق روابط دوستی بین دو ملت در حوزه های تجاری، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی عمیق و ارزشمند است.

وی گفت: در این سفر ۳ روزه هیات تجاری و اقتصادی استان منگستائو مدیران حوزه شیلات، کشاورزی، سرمایه گذاری، بازرگانی، منابع طبیعی، تجارت و مدیران بخش خصوصی معاون استاندار را همراهی می کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار