مدیرکل تعزیرات گلستان:

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان گفت: طرح نظارت بر بازار عید نوروز و ماه رمضان در تعزیرات و دستگاههای نظارتی گلستان به اجرا درآمد.

طرح ویژه نظارت بر بازار عید نوروز و ماه رمضان در گلستان آغاز شد

به گزارش گلستان 24، تقی حسام  اظهارکرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و افزایش تقاضای مردم برای خرید و انجام سفرهای نوروزی و هم زمانی تعطیلات عید نوروز با آغاز ماه مبارک رمضان طرح نظارتی اجرا می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان افزود: این طرح در دو بازه زمانی مرحله اول از تاریخ هشت الی ۲۹ اسفندماه‬ و مرحله دوم از تاریخ اول فروردین الی چهارم اردیبهشت ۱۴۰۲ ادامه خواهد یافت.

وی گفت: با توجه به افزایش تقاضای خرید بعضی از کالاها و ضرورت برخورد با تخلفات و برای حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه طرح ویژه نظارت بر بازار عید نوروز و ماه مبارک رمضان در مرحله اول فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مراکز عمده خرید آجیل و خشکبار، میادین میوه و تره بار، شرکت‌های مسافرتی و دفاتر فروش بلیط را مورد بازرسی و نظارت قرار می‌دهند.

حسام ادامه داد: در مرحله دوم طرح، رؤسای شعب کشیک تعزیرات حکومتی گلستان با همکاری بازرسان سازمان صنعت، معدن، اتاق اصناف، نیروی انتظامی و غیره مراکز اسکان و پذیرایی، اقامتگاه‌ها، هتل‌ها و مراکز فروشگاه‌های زنجیره‌ای و غیره را بازرسی و نظارت می‌کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار