مدیر کل بنیاد مسکن گلستان از آغاز ساخت ۲ هزار واحد مسکونی برای اقشار محروم و نیازمندی که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند، خبر داد.

ساخت ۲ هزار خانه پس از ماه رمضان آغاز می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران، سیدمحمد حسینی، مدیر کل بنیاد مسکن گلستان گفت: کار ساخت ۲ هزار واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد استان بعد از ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود.


سید محمد حسینی افزود: در این طرح علاوه بر تسهیلات ارزان قیمت ۲۰۰ میلیون تومانی، ۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض، ۸ تُن سیمان و ۲ هزار و ۲۰۰ تُن میلگرد رایگان برای ساخت واحد‌های مسکونی در نظر گرفته شده است.


حسینی با اشاره به تفاهم نامه دو جانبه بین بنیادمسکن و بنیاد مستضعفان افزود: در قالب این تفاهم نامه ۲۰ هزار واحد مسکونی در روستا‌ها و شهر‌های هدف در کشور احداث می‌شود که سهم استان گلستان ۵۷۸ واحد است که در حال شناسایی متقاضیان واجد شرایط هستیم.


او ادامه داد: یک تفاهم نامه سه جانبه بین کمیته امداد، بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان هم داریم و قرار است در قالب این طرح ۳۰۳ واحد مسکونی در شهرستان مراوه تپه ساخته شود.


مهندس حسینی با اشاره به تفاهم نامه ۵ جانبه دیگری با محوریت سپاه گفت: در این طرح برای فاز نخست ۵۰۰ واحد مسکونی به عنوان سهمیه برای استان در نظر گرفته شد که تا یکهزار و ۵۰۰ واحد قابل افزایش است. این واحد‌های مسکونی برای مددجویان امداد است که در شهرستان گنبدکاووس کلنگ زنی شده است.


به گفته حسینی سال ۹۹ ساخت ۳ هزار واحد مسکونی در استان گلستان کلید خورد که خوشبختانه تقریبا همه این واحد‌های مسکونی پارسال به بهره برداری رسید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار