مدیرکل تعزیرات گلستان خبرداد؛

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان از تشکیل ۸۰۴ فقره پرونده در اکیپ گشت های مشترک از ابتدای طرح نظارتی ویژه نوروز در استان خبر داد.

تشکیل ۸۰۴ پرونده تخلفاتی در نوروز ۱۴۰۲ گلستان

به گزارش گلستان 24، تقی حسام  اظهار کرد: از ابتدای طرح نظارتی ویژه نوروز (هشت اسفندماه تا ۱۳ فروردین) در گشت‌های مشترک این اداره کل با دستگاه‌های نظارتی ۸۰۴ فقره پرونده در تعزیرات گلستان تشکیل و رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان افزود: تعداد ۲۵۴ اکیپ گشت مشترک این اداره کل با دستگاه‌های اجرایی و نظارتی (سازمان صمت- نیروی انتظامی- مرکز بهداشت- بازرسی و نظارت بر اصناف و غیره) برگزار و از تعداد دو هزار و ۱۷۰ واحد صنفی در استان بازرسی و بازدید داشتند که برای تعداد ۸۰۴ واحد متخلف پرونده تشکیل و در تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی بیان کرد: این متهمان علاوه بر ضبط کالا، توبیخ، قطع سهمیه و غیره به پرداخت مبلغ بیش از ۲۶ میلیارد و ۶۰۱ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شدند.

حسام تاکید بر برگزاری گشت‌های مشترک این اداره کل گفت: باعنایت به اینکه طرح نظارتی ویژه نوروز و ماه مبارک تا پایان ماه مبارک رمضان برقرار بوده و مسئولیت قانونی برخورد با تخلفات بخش کالا وخدمات- قاچاق کالا و ارز و بهداشت، دارو و درمان و دامپزشکی با این اداره کل است لذا با کسانی که دست به ارتکاب اینگونه اعمال مجرمانه بزنند به شدت برخوردقانونی می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار