مدیرعامل سابق آب منطقه ای گلستان خبرداد؛

مدیرعامل سابق آب منطقه ای گلستان گفت: طرح علاج بخشی سد وشمگیر از حالت رکود درآمده و تا انتهای شهریورماه به جز مخزن اصلی بقیه مخازن به اتمام می‌رسد.

طرح علاج بخشی سد وشمگیر از حالت رکود درآمده است

به گزارش خبرنگار گلستان 24، سید محسن حسینی پیش از ظهر شنبه در آئین تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان اظهارکرد: هم اکنون سد نرماب آماده آبگیری شده و شبکه قره سو و زرین گل یک و دو کلنگ زنی شده و پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیر عامل سابق شرکت آب منطقه‌ای گلستان گفت: کد اجرایی سد میرداماد اخذ شده و زمین‌ها در حال تملک هستند.

وی افزود: ۷۲ میلیون مترمکعب تخصیص آب دریا اخذ شده که ۳۶ میلیون مترمکعب آب شرب استان را تأمین خواهد کرد.

مدیر عامل سابق شرکت آب منطقه‌ای گلستان گفت: همچین تخصیص هزار و ۱۳۰ میلیون مترمکعب آب دریا برای توسعه بخش آبزی پروری و شورورزی اخذ شده و این دو تخصیص به اندازه نیمی از آب فعلی استان است.

وی بیان کرد: طی این مدت طرح‌های آبی تحرک پیدا کردند و در تابستان سال گذشته مردم گلستان نفسی کشیدند.

وحسینی بیان کرد: طی این مدت طرح‌های آبی تحرک پیدا کردند و در تابستان سال گذشته مردم گلستان نفسی کشیدند.

وی گفت: مدرن شدن ایستگاه سنجش، مسدود شدن هزار و ۳۰۰ حلقه چاه غیرمجاز، نصب سه هزار کنتور بر روی چاه‌های کشاورزی و غیرکشاورزی، تعیین حد بستر هزار کیلومتر رودخانه، صدور سند برای رودخانه‌های استان و آزادسازی حد بستر و شروع تخریب هزار آب بندان غیرمجاز از جمله اقدامات ما طی این سه سال و دو ماه بوده است.

مدیرعامل سابق آب منطقه ای گلستان گفت: اعتبارات شرکت آب منطقه ای گلستان از ۳۵۰ میلیارد تومان در سال ۹۹ به هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در سال مالی جاری رسیده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار