مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان خبر داد:

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان گفت: در راستای مسئولیت اجتماعی و همچنین محرومیت‌زدائی و کمک به محرومین و مساعدت به اقشار ایثارگر و اماکن فرهنگی و نظامی بر اساس قانون در سال گذشته تعداد 1161 اشتراک رایگان معادل 2 میلیارد و 660 میلیون ریال واگذار شد.

واگذاری 1161 اشتراک رایگان به مددجویان، ایثارگران و اماکن فرهنگی در سال گذشته

به گزارش گلستان 24، علی طالبی اظهار کرد: از این میزان تعداد 554 مورد اشتراک رایگان به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و 412 مورد نیز به مددجویان سازمان بهزیستی تعلق‌گرفته است.

وی ادامه داد: در همین رابطه تعداد 136 مورد نیز به ایثارگران عزیز شامل خانواده معظم شهدا (بستگان درجه‌یک) و جانبازان بالای 25 درصد و تعداد 59 مورد نیز به مساجد، حسینیه‌ها، حوزه علمیه، مدارس دولتی و اماکن نظامی واگذار شد.

طالبی بابیان اینکه این طرح در سال جاری نیز ادامه دارد افزود: مشمولان این طرح حمایتی می‌توانند از هم‌اکنون با مراجعه به سازمان‌های مذکور و دریافت معرفی‌نامه و ارائه آن به این شرکت از این خدمات حمایتی بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان تصریح کرد: افرادی که در سنوات گذشته از این حق بهره‌مند شده‌اند  قانون حمایتی شامل حال آن‌ها نخواهد شد چراکه این عزیزان  می‌توانند تنها برای یک مرحله و یک انشعاب گاز استفاده کنند.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار