دادستان مرکز استان خبرداد؛

دادستان مرکز استان گفت: دستگاه قضایی تمام تلاش خود را برای استرداد گندمهای امانی مفقود شده به بیت المال به کار گرفته است.

تلاش دستگاه قضایی استرداد گندمهای  امانی مفقود شده به بیت المال است

به گزارش گلستان 24، محمود اسپانلو در پی مفقود شدن چند تن گندم در 2 کارخانه آرد استان اظهار کرد: در یک کارخانه آرد میزان کسری گندم که خیانت در امانت نسبت به گندم امانی دولت صورت گرفته بود ۳ هزار و ۲۰۰ تن بود که پرونده در شعبه دوم بازپرسی در حال رسیدگیست.

وی افزود: در پرونده دیگری که در شعبه دوم بازپرسی دادسرای مرکز استان در حال رسیدگیست مربوط به ۵۰۰ تُن کسری گندم است که این پرونده هم در مرحله تحقیقات مقدماتی است و تمام تلاش دستگاه قضایی برای استرداد این گندمهای  امانی به بیت المال است و قسمت اعظم این گندم ها تاکنون مسترد شده است  و رقمی که در رسانه ها درج شده بود به عنوان ۵۰ هزار تن صحیح نیست و ۵۰۰ تُن صحیح است .

اسپانلو افزود: مجموع تخلف در این دو کارخانه آرد ۳ هزار و ۷۰۰ تُن است .

دادستان مرکز استان با تاکید بر این که تخلف در حوزه آرد و نان و گندم از نظر ما قابل قبول نیست گفت: با افرادی که در این حوزه به مردم خیانت می کنند اعم از این که دستگاه متولی باشد یا صاحبان کارخانه هایی که گندم و آرد دولتی  امانی به آنان سپرده می شود ، قطعا برخورد ما در دادسرای مرکز استان شدید و عبرت آمیز خواهد بود

 

ارسال نظر

آخرین اخبار