مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان:

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: 19 شرکت حمل و نقل مسافری و راننده این بخش استان متقاضی دریافت اتوبوس های وارداتی هستند.

19 شرکت و راننده عمومی گلستان متقاضی واردات اتوبوس های بین شهری شدند

به گزارش خبرنگار گلستان 24، عادل مصدقی در وبینار سراسری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با مدیران کل و معاونین حمل و نقل و تشکل های صنفی این بخش و نمایندگان دستگاههای مرتبط با موضوع واردات اتوبوس های بین شهری برگزار شد، اظهار کرد:  این متقاضیان برای طی مراحل قانونی این اقدام به سازمان متبوع اعلام شده اند.

وی با توجه به میزان درخواست ها، خواهان افزایش سهمیه استان برای دریافت این اتوبوس ها شد و ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع اربعین و شکل گیری قرارگاه دائمی اربعین حسینی (ع) در پایانه مسافری استان، افزایش این سهمیه و توجه به کارت سوخت اتوبوس ها پس از واردات آنها از اهمیت بسزایی برخوردار است.

براساس مصوبه هیات وزیران به دلیل افزایش حجم تقاضاهای مردمی بویژه در ایام اربعین و راهیان نور بناست 2000 دستگاه اتوبوس بین شهری به کشور وارد شود که ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ها طبق سهمیه های اعلامی، تقاضا و درخواست های خودر ا به سازمان متبوع اعلام می کنند.

هدف از برگزاری این وبینار سراسری نیز، بررسی پیشنهادات و موانع واردات اتوبوس های بین شهری در این بخش بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار