وزیر جهادکشاورزی عصر روز چهارشنبه از طریق فرودگاه بین‌المللی گرگان وارد این استان شده و بلافاصله با حضور در گلزار شهدای آق‌قلا با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و نثار شاخه گل به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کرد.

وزیر جهادکشاورزی به مقام شهدا در گلزار شهدا آق‌قلا ادای احترام کرد

به گزارش خبرنگار گلستان 24، در آیین ادای احترام «محمدعلی نیکبخت» وزیر جهادکشاورزی به مقام شامخ شهدای شهر گرگان، علی‌محمد زنگانه استاندار، رحمت الله نوروزی نایب رییس کمیسیون کشاورزی در مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم علی‌آبادکتول و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های مرتبط با جهادکشاورزی استان، وی را همراهی می‌کردند.

بازدید از طرح ۴ هزار هکتار آبیاری تحت فشار در منطقه «انبارالوم» از توابع شهرستان آق‌قلا، نخستین برنامه کاری وزیر جهادکشاورزی در سفر دو روزه به گلستان است.

این اولین سفر استانی وزیر جهادکشاورزی به همراه شماری از معاونین و مدیران وزارتخانه بوده که با توجه به ویژگی منحصر به فرد گلستان در تولید محصولات کشاورزی و دامی، این استان را به عنوان نخستین مقصد سفرهای استانی وی انتخاب شده است.

بازدید و افتتاح چند طرح و پروژه شامل کارخانه لبنیات صباح در آزادشهر، بازدید از کارخانه ریسندگی ماهوت شمال در علی آبادکتول و دیدار با تشکل‌های بخش کشاورزی و نشست‌ با مسوولان استانی بازدید از پروژه میگو در گمیشان از جمله برنامه‌های وزیر جهادکشاورزی در سفر به گلستان است.

 

براساس گزارش مسوولان جهادکشاورزی گلستان، این دستگاه برای پنج سال آینده نقشه راه افزایش تولید محصولات کشاورزی را برای ۷ میلیون تن هدفگذاری کرده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار