مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان گنبد:

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان گفند کاووس خبر از انعقاد قراردادهایی به ارزش ۸۱۰ میلیارد ریال از محل منابع سفر استانی رییس جمهور برای تکمیل پروژه فاضلاب این شهر خبر داد.

انعقاد ۸۱۰ میلیارد ریال قرارداد برای طرح فاضلاب گنبدکاووس

به گزارش خبرنگار گلستان 24، حسین سعیدی راد در نشست کارگروه اجتماعی - فرهنگی گنبدکاووس اظهار کرد: عملیات اجرایی طرح جمع اوری و تصفیه فاضلاب این شهر از سال ۱۳۷۴ با پیش بینی ۴۴ کیلومتر شبکه اصلی، ۱۵۶ کیلومتر شبکه فرعی، هفت کیلومتر خط انتقال و ۹ ایستگاه پمپاژ و ۶۰ هزار واحد انشعاب آغاز شد.

وی اضافه کرد: از آن سال تاکنون ۸۸ کیلومتر خطوط انتقال شبکه فرعی و اصلی اجرا شده و چهار ایستگاه از ۹ ایستگاه پمپاژ و انشعابات آن تکمیل شده و با اعتباراتی که دولت سیزدهم به این پروژه اختصاص داد، هم اکنون پیشرفت فیزیکی این پروژه به ۶۶ درصد رسیده است.

سعیدی راد، مساحت تصفیه‌خانه فاضلاب گنبدکاووس را ۸۰ هکتار و پیشرفت فیزیکی مرحله نخست آن را هم حدود ۹۱ درصد اعلام کرد و گفت: درصورت تخصیص به موقع اعتبارات این تصفیه‌خانه تا پایان امسال وارد مدار می‌شود.

وی با یادآوری اینکه شبکه فاضلاب شهری گنبدکاووس مختص فاضلاب خانگی است و آب‌های سطحی را جمع‌آوری نمی‌کند، بیان داشت: با نگاه ویژه دولت سیزدهم همچنین در ۲ سال اخیر کار بزرگی برای رفع نواقص ۸۸ کیلومتر لوله‌گذاری‌های صورت گرفته در شبکه فاضلاب انجام شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار