با حکم معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور:

طی حکمی از سوی دکتر داوود منظور معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور «علیرضا نورانی» سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان شد.

نورانی سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان شد

به گزارش گلستان 24، در این حکم بر حرکت سازمانی در مدار پیشرفت و تلاش در راستای تحقق اهداف دولت مردمی با استفاده از ظرفیت‌های قانونی از جمله شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با استفاده از نیروهای مومن، نخبه و متخصص تاکید شده است.

علیرضا نورانی متولد سال ۱۳۵۴ در شهر گرگان و دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد مهندسی سیستم‌های اقتصادی است که از سال ۱۳۸۱ وارد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گلستان شده است.

طی مراحل کاری از امور کارشناسی تا سایر رده‌های مدیریتی در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در طی ۲۱ سال گذشته از ایشان چهره‌ای مجرب، متخصص و صاحب‌نظر در امور برنامه‌ریزی و بودجه‌ریزی معرفی کرده است.

آخرین پست سازمانی وی معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گلستان بوده است.

رییس گروه تلفیق بودجه سازمان، عضویت در اندیشکده استانی حکمرانی وابسته به مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، عضویت در کارگروه اجتماعی شورای دستگاه‌های نظارتی، دبیری کمیته برنامه‌های ریزی شهرستان‌های گرگان، گنبدکاووس و علی‌آبادکتول، عضویت در کارگروه‌های تدوین برنامه‌های پنج ساله، عضویت در کارگروه تدوین پیشنهادات سفر ریاست محترم جمهور به گلستان، تدریس در دانشگاه پیام نور در دهه ۸۰، دستیاری استاندار در امور تحول و پیشرفت و ... همچنین ریاست هیات والیبال استان در سال‌های ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۶ بخشی از سوابق اجرایی و فعالیت‌های اجتماعی علیرضا نورانی است.

پیش از این قدرت‌الله عابدی از آبان ماه ۱۳۹۸ عهده‌دار این مسوولیت بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار