مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی ، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری گفت : در ارزیابی سال ۱۴۰۱ ، استانداری گلستان در سطح عالی ارزیابی و در زمره استانداری های برتر کشور قرار گرفت.

 استانداری گلستان در سطح عالی ارزیابی و در زمره استانداری های برتر کشور قرار گرفت

به گزارش گلستان 24، هانی محمدی اظهار کرد: بر اساس ارزیابی سالیانه استانداری های سراسر کشور توسط معاونت های تخصصی و مرکز مدیریت عملکرد و بازرسی وزارت کشور و بر اساس مستندات ماخوذه در قالب گزارش خود ارزیابی حوزه های مختلف استانداری در بستر سامانه جامع مدیریت عملکرد (تسما) ، در ارزیابی سال ۱۴۰۱ ، استانداری گلستان در سطح عالی ارزیابی و در زمره استانداری های برتر کشور قرار گرفت.

وی افزود: این ارزیابی در راستای استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد در دستگاههای اجرایی که موضوع ماده ۸۱ قانون مدیریت خدمات کشوری است و به منظور رصد و پایش میزان موفقیت استانداری های سراسر کشور در اجرای برنامه های ابلاغی ، اهداف کمی تخصصی و اصلاح نظام  اداری در قالب شاخص های عمومی و اختصاصی و همچنین استفاده از نتایج حاصله بمنظور بهبود عملکرد در سطوح مختلف، انجام می شود.

محمدی گفت: بر اساس سوابق موجود در تا کنون چنین  موفقیتی برای استانداری گلستان حاصل نگردیده و نتایج حاصل بالاترین سطح کسب شده در ارزیابی توسط استانداری گلستان بوده که نشان از اهتمام ویژه استاندار گلستان در حسن اجرای برنامه ها و سیاستهای ابلاغی دارد.

وی افزود: تردیدی نیست که موفقیت حاصل در سایه تلاش و همت تمامی  کارمندان خدوم استانداری گلستان محقق گردیده و بیان گر این حقیقت است که کارکنان استانداری در مسیر خدمت جهادگرانه به مردم شریف استان از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار