وزیر امور اقتصادی و دارایی

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: با توجه جایگاه ویژه شرق گلستان در توسعه اقتصادی استان، نیاز به استقرار گمرک در رابطه با کد مستقل گمرکی در این منطقه و افزایش تعداد شعب ارزی بانک‌های دولتی در این منطقه تصمیماتی گرفته شد.

 جایگاه ویژه شرق گلستان در توسعه اقتصادی استان

به گزارش خبرنگار گلستان 24، سید احسان خاندوزی امروز  با حضور در شهرستان گنبد اظهار کرد: در عمق سه هزار متری منطقه میدان نفتی هیرکانی با حداقل ۲۷ میلیون بشکه ذخیره قطعی شناسایی شده و مورد تایید وزارت نفت قرار گرفت.

وی ابراز امیدواری کرد این موضوع به عنوان یکی از اضلاع توسعه اقتصادی موجب سرعت بخشیدن به فرایند توسعه اقتصادی استان گلستان شود.

وی گفت: با توجه به نقش منطقه آزاد اینچه برون در کریدور شمال به جنوب، قرار شد با مشارکت یکی از شرکت‌های ذیل بانک دولتی محصور شدن فاز اول منطقه آزاد اینچه برون به سرعت امسال آغاز شود تا بتوان از مزایای منطقه آزاد برخوردار شود.

خاندوزی با اشاره به لزوم سرعت گرفتن پروژه سیکل ترکیبی نیروگاه علی‌آبادکتول تا قبل از دور دوم سفرهای استانی رییس جمهوری، بیان کرد: بانک‌های صادرات و ملی مکلف به تسریع در اتمام فرایند شدند و به زودی شاهد اجرای فعالیت‌های عملیاتی در حوزه این پروژه خواهیم بود.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار