رییس اتاق بازرگانی گرگان:

رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی گرگان گفت: صادرات استان در ۷ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۷درصد به مبلغ ۱۴۵میلیون دلار افزایش داشته است .

افزایش۳۷درصدی صادرات گلستان در ۷ماه ابتدایی امسال

به گزارش خبرنگار گلستان 24، امیر یوسفی امروز در نشست خبری اظهار کرد: عمده محصولات صادراتی استان لبنیات، رب، خوراک‌آبزیان، مصالح ساختمانی ، پلی اتیلن و ید به ۳۳کشور بوده است.

وی افزود: اتاق بازرگانی  دارای ۱۰کمیسیون تخصصی در بخش های مختلف اقتصادی است که با حضور مدیران استانی به صورت تخصصی و مداوم  در راستای پیگیری مشکلات تجار و فعالان اقتصادی برگزار می شود.

یوسفی گفت: طی ۷ ماه اخیر ۲۵دوره آموزشی با حضور سه هزار و ۵۰۰نفر برای آشنایی بیشتر فعالان اقتصادی و تجار با مسائل اقتصادی و تجاری برگزار شده است.

وی ادامه داد: یکی از برنامه های اتاق بازرگانی در راستای توسعه اقتصادی استان تعامل بار سانه ها است .

یوسفی بیان کرد: اتاق بازرگانی گرگان هم و غم خود را در جهت تعامل با کش.رهای همسایه برای ایجاد روابط تجاری بهتر گذارده است.

وی افزود: سفرهایی که اعضای هیات رئیسه اتاق به همراه تجار ایرانی و گلستانی به نمایشگاه های مهم صنایع غذایی آلمان و همچنین مجتمع صنایع غذایی ایتالی در ایتالیا و دیگر کشورها نشان دهنده این است که به رغم وجود تحریم ها اما همچنان به دنبال ایجاد تبادلات اقتصادی با دیگر کش.رها برای ارتباطات اقتصادی و ایجاد راهکارهای مناسب برای رفع مشکلات ارزی هستیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار