عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی گرگان:

عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی گرگان گفت: محصور کردن منطقه آزاد اینچه برون مسیر توسعه استان را فراهم و موجب اجرای زیر ساخت ها می شود.

محصور کردن منطقه  آزاد اینچه برون مسیر توسعه استان را فراهم می کند

به گزارش خبرنگار گلستان 24، رضا مبصری صبح امروز در نشست خبری اظهار کرد: طبق مصوبه سفر وزیر اقتصاد به گلستان مقرر شد تا با حمایت بانک ملت با تخصیص ۵۰میلیارد تومان ۴هزار هکتار محصور شود.

وی افزود: با محصور شدن منطقه آزاد تجاری اینچه برون مسیر توسعه تجاری با اجرای زیر ساخت ها هموار میشود.

مبصری بیان کرد: در سفر وزیر اقتصاد مقرر شد بانکها به صورت کنسرسیومی در ایجاد زیر ساخت های منطقه آزاد همکاری کنند.

وی ادامه داد: هیات مدیره منطقه آزاد تجاری اینچه برون نیز توسط معاون اول  رییس‌جمهور تعیین شده که به زودی  رسانه ای می شود.

مبصری گفت: با محصور شدن منطقه آزاد اینچه برون فروش زمین نیز ر این منطقه اجرایی می شود.

وی در رابطه با تاثیر گذاری جنگ غزه بر اقتصاد هم گفت: ممکن است این مساله بر روی اقتصاد هم تاثیر داشته باشد اما در حال حاضر مساله خاصی ایجاد نشده است .

مبصری با بیان اینکه با  ایجاد وزرات بازرگانی مخالف نیستیم اگر این مساله تبدیل به وزرات واردات نشود.

وی ادامه داد: در حال حاضر واردات مرغ مادر، گوشت گرم مرغ، تخم مرغ نطفه دار مشکلاتی را برای تولید کننده داخلی ایجاد کرده و این در حالی است که خودمان قادر به تولید برای  رفع نیازهای بازار هستیم .

مبصری افزود: در حال حاضر بحث برگشت ارز به تجار و داخل کشور یکی دیگر از مسائلی است که تولید کنندگان را دچار مشکل کرده و همواره در تمامی جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی پیگیر این رفع مشکلات وارد کنندگان برای مشکلات ارزی هستیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار