استاندار گلستان با اشاره به تلاش دولت برای ایمن‌کردن جاده‌ها و رفع نقاط حادثه‌خیز این استان گفت: تا زمان فرارسیدن دور دوم سفر رییس جمهور، بساط جاده‌های مرگ در گلستان برچیده خواهد شد.

بساط جاده‌های مرگ در گلستان برچیده خواهد شد

به گزارش گلستان 24، علی‌محمد زنگانه امروز در مراسم تجلیل از مدال‌آوران جهانی، آسیایی و پاراآسیایی گلستان‌ اظهار کرد: دولت با تخصیص بودجه مناسب، زمینه این تحول اساسی را فراهم کرد که امیدواریم نتیجه اجرای طرح‌های ایمن‌سازی در جاده‌ها، کاهش خطرات و مرگ و میر جاده‌ای باشد.

وی بیان کرد: گلستان ۹۵ نقطه حادثه خیز دارد که با تخصیص ۱۵ هزار میلیارد ریال اعتبار و اجرای طرح‌های گوناگون، ۳۲ مورد آن ایمن شد.

استاندار گلستان ادامه داد: پیش از شروع فعالیت دولت سیزدهم، در این استان هزار و ۲۰۰ طرح نیمه تمام وجود داشت که با تلاش دولت و تخصیص به موقع اعتبار، این تعداد به ۸۵۰ مورد رسیده و روند تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه تمام تا پایان دولت با قوت ادامه خواهد داشت.

زنگانه در ادامه به موفقیت ورزشکاران گلستان در رویدادهای معتبر ورزشی اشاره کرد و گفت: جوانان بااستعداد و دارای انگیزه استان با وجود محدودیت‌های اعتباری و تجهیزاتی، مدال‌های خوشرنگ و باارزشی را به گردن آویختند و عیار بالای خود را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: یکی از مشکلات اصلی ورزش گلستان، مستقرنبودن صنایع بزرگ برای حمایت مالی از تیم‌ها و ورزشکاران استان است اما با همه این تنگناها، جوانان این دیار به مصاف حریفان رفته و مدال‌آوری کردند که به همه آن‌ها افتخار می‌کنیم.

استاندار گلستان ادامه داد: رونق هر چه بیشتر ورزش قهرمانی به همگانی‌تر شدن ورزش خواهد انجامید و آینده سالمی را برای ساکنان این دیار رقم خواهد زد.

زنگانه ۶ هزار شهید ورزشکار را سند گویای نفوذ منش پهلوانی در جوانان دانست و از ورزشکاران گلستان خواست با فراهم کردن محیطی آکنده از قهرمانی و پاکدامنی در کنار درخشندگی ورزشی، به سلامت هر چه بیشتر جامعه کمک کنند.

وی گفت: با وجود موفقیت‌های فراوان شما، از کمبودهایی مانند دغدغه رفت و آمد، کمبود فضای ورزشی و مانند آن اطلاع داریم و تلاش می‌کنیم کم و کاستی ها برطرف شود.

در پایان این مراسم از مدال‌آوران گلستان مسابقات جهانی، آسیایی و پاراآسیایی تجلیل شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار