استاندار گلستان:

استاندار گلستان گفت: دولت سیزدهم، دولتی عدالت محور و بن بست شکن است و امیدآفرینی وظیفه ای همگانی است.

امیدآفرینی وظیفه همگانی است/ دولت سیزدهم، عدالت محور و بن بست شکن

به گزارش خبرنگار گلستان 24، علی محمد زنگانه در جلسه ۷ ساعته مشترک شورای اداری استان و شهرستان گنبد کاووس با حضور امامان جمعه و نماینده مردم شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: اعتبارات تملک دارایی شهرستان در این دولت ۴ برابر شده است.

وی افزود: از مجموع اعتبارات سفر رییس جمهور به گلستان، ۱۸۰۰ میلیارد تومان بصورت مشخص مربوط به شهرستان گنبد کاووس بوده که تا سال ۱۴۰۴ باید تخصیص یابد و تا کنون ۴۰۵ میلیارد تومان آن بصورت نقد تخصیص یافته است.

استاندار گفت: انشعاب فاضلاب ۳۰ هزار نفر در هفته دولت یا سفر رییس جمهور به استان متصل می شود، این در حالیست که پروژه فاضلاب شهر گنبد بعد از ۳۳ سال به بهره برداری می رسد، در عین حال مدیریت شهرستان مکانیزم مالی لازم را برای فروش پساب فاضلاب ترسیم کند.

وی بیان کرد: ۲ سازه آبخیزداری و آبخوان داری با اعتبار ۲ میلیارد تومان تا دهه فجر افتتاح می شود .

زنگانه گفت: برای زهکشی ۲ هزار هکتار اراضی شهرستان ۶۰ میلیارد تومان مصوب شده بود که ۱۱میلیارد تومان تخصیص یافته است و برای بهسازی ۵۸۱ هکتار از آب بندان های استان ۳۱ میلیارد تومان مصوب شد و ۱۲ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

استاندار افزود: برای سامانه نوین آبیاری ۳۶ میلیارد تومان مصوب شد و ۵ میلیارد تومان تخصیص یافته  وبهسازی جاده نفت به عنوان جاده ترانزیتی و پراهمیت با اعتبار مصوب ۴۰ میلیارد تومانی در سفر که تاکنون ۵ میلیارد تومان برای اجرای آن تخصیص یافته است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار