مدیرعامل شرکت مخابرات گلستان:

مدیرعامل شرکت مخابرات گلستان گفت: ساکنان ۹۹ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان به اینترنت پرسرعت و پایدار دسترسی دارند.

ساکنان ۹۹ درصد روستاهای گلستان به اینترنت پرسرعت دسترسی دارند

به گزارش گلستان 24، غلامعلی شهمرادی اظهار کرد: هفت روستای بالای بیست خانوار باقی مانده که فاقد ارتباط و دسترسی به اینترنت پرسرعت هستند تا دهه فجر امسال از این خدمت بهره‌مند می‌شوند.

وی بیان کرد: با اعتبارات تخصیص‌یافته در دولت سیزدهم، ۹۲۵ پروژه مخابراتی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال در گلستان به بهره‌برداری رسید و تحول خوبی در حوزه ارتباطات استان اتفاق افتاد.

وی با اشاره به اینکه گلستان در بخش زیرساخت‌های مخابراتی نسبت به سایر استان‌ها وضعیت بهتری دارد، افزود: توسعه فیبر نوری یکی از زیرساخت‌های ضروری گلستان بود و اجرای آن، بستر ارتباطی پایدار را برای استان رقم زد.

مدیرعامل شرکت مخابرات گلستان با بیان اینکه توسعه فیبر نوری برای افزایش کیفیت ارتباطات و سرعت اینترنت ضروری است، یادآور شد: اجرای این پروژه گام مهمd در راستای هوشمندسازی استان است.

شهمرادی با بیان اینکه مشترکان گلستانی برای بهره‌مندی از فیبر نوری باید درخواست خود را به مخابرات ارائه کنند، افزود: براساس تکلیف وزارت ارتباطات، اپراتورها موظفند حداکثر تا یک ماه با درخواست مردم برای بهره‌مندی از سرویس فیبر نوری موافقت کنند.

مدیرعامل شرکت مخابرات گلستان با اشاره به اینکه بهره‌مندی از سرویس فیبر نوری نیازمند مودم اختصاصی است، گفت: برای کمک به مردم، سیم‌کشی داخل ساختمان برای تجهیز به فیبر نوری به طور رایگان انجام می‌شود و شرایط پرداخت اقساطی نیز برای تهیه مودم اختصاصی فیبر نوری در نظر گرفته شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار