اشکان شریفی اهل شهرستان کردکوی در غرب استان گلستان در تاریخ 10/10/94 دچار ضایعه شدید مغزی شد. پس از بروز این حادثه سریعا وی را به اورژانس بیمارستان حضرت امیرالمومنین (ع) کردکوی انتقال دادند که بر اساس تشخیص تیم پزشکی به بخش ICU منتقل شد که نهایتا از سوی پزشکان متخصص مرگ مغزی اعلام شد.

اهداء اعضای جوان گلستانی، به بیماران نیازمند پیوند عضو، زندگی بخشید.

به گزارش گلستان24؛خانواده اشکان شریفی نیز در اقدامی پسندیده و ارزشمند با اهدای اعضای بدن فرزند عزیزشان، فرصت زندگی تازه ای به بیماران گیرنده اعضا هدیه کردند.

اشکان شریفی

بر اساس اخبار واصله 10 عضو از بدن مرحوم شادروان اشکان شریفی به تعدادی از بیماران نیازمند هدیه شد که سه نفر را از مرگ حتمی نجات داد.

گفتنی است: مراسم تشییع جنازه مرحوم شادروان اشکان شریفی ساعت 10 صبح فردا چهارشنبه در امامزاده عبدالله (ع) گرگان برگزار می شود.

مرحوم شادروان اشکان شریفی 30 ساله دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس صنایع بود.

IMG_0001

پایگاه خبری تحلیلی رادکانا، از این اقدام خداپسندانه خانواده مرحوم شادروان اشکان شریفی تقدیر و تشکر کرده و این حادثه دردناک را به آنان تسلیت عرض می نماید.

لازم به ذکر است: داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا مراجعه به واحد بیماران خاص دانشگاه علوم پزشکی کارت اهدای عضو را تکمیل کنند.

رادکانا

ارسال نظر

آخرین اخبار