رئیس اداره راه و شهرسازی کردکوی خبر داد

رئیس اداره راه، مسکن و شهرسازی کردکوی با بیان اینکه 712 پروژه مسکن مهر به صورت چهار جانبه در کردکوی وجود داشت، گفت: تاکنون 112 واحد مسکن مهر در کردکوی به صورت فروش اقساطی واگذار شده است.

واگذاری 112 واحد مسکن مهر در کردکوی

به گزارش گلستان24، علی شاهینی اظهار کرد: در طی سال گذشته 15.4 کیلومتر آسفالت از نوع روکش، 38.9 کیلومتر آسفالت از نوع ویندر و 68 هزار و 43 متر مربع عملیات حفاظتی و لکه‎گیری صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه اجرای 45 هزار متر مربع عملیات آسفالت از برنامه‎های پیشنهادی در سال جاری است، افزود: ساماندهی، اصلاح بستر و سیستم زهکشی، مقاوم‎سازی پل‎های روشن‎آباد و دنگلان و ترمیم پل‎های آسیب‎دیده از سیل با اعتباری بالغ بر 800 میلیون ریال از برنامه‎های پیشنهادی سال جاری است که امید است با تخصیص اعتبار لازم هدف مورد نظر تحقق پیدا کند.

*اجرای عملیات روکش آسفالت روستایی محور درازنو تا راهدارخانه  در سال جاری

رئیس اداره راه، مسکن و شهرسازی کردکوی گفت: طرح حذف و اصلاح نقاط حادثه‎خیز، سامان‎دهی و ایمن‎سازی اضطراری یساقی، دوربرگردان غربی محور گرگان به کردکوی، تقاطع سه راه یساقی و بزرگراه گرگان-نوکنده با اعتبار بالغ بر 90 میلیارد ریال پیش‎بینی شده که تاکنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که امیدواریم تا پایان سال با تکمیل اعتبار روند اجرای پروژه تکمیل شود.

شاهینی با بیان اینکه 10 پروژه آسفالت راه‎های روستایی در 10 روستا در سال گذشته مصوب شد، گفت: با توجه به اعتبارات موجود تنها برای یک روستا عملیاتی شده که بناست در سال جاری عملیات روکش آسفالت روستایی محور درازنو تا راهدارخانه به انضمام عملیات زیرسازی انجام شود.

*پیشرفت فیزیکی 60 درصدی در بهسازی محور پارک جنگلی کردکوی به درازنو

وی با اشاره به احداث و تکمیل راه‎های روستایی، تصریح کرد: بهسازی و ترمیم زیرسازی پارک جنگلی کردکوی به درازنو با پیشرفت فیزیکی 60 درصد از محل اعتبارات استانی و ماده 180 ملی با عملکرد 15 هزار و 920 میلیون ریال از مجموع اعتبار لازم صورت گرفته است که امیدواریم بتوانیم عملیات را به اتمام برسانیم.

رئیس اداره راه ، مسکن و شهرسازی کردکوی با اشاره مسکن مهر، یادآور شد: در این بخش 712 پروژه مسکن مهر به صورت چهارجانبه در کردکوی وجود داشت که از این تعداد 112 مورد به صورت فروش اقساطی واگذار شده و مابقی واحدها امسال جهت تکمیل و ساخت به بخش خصوصی واگذار خواهند شد.

شاهینی با اشاره به بخش شهرسازی، بیان داشت: با تصویب طرح جامعی که در ابتدای سال جاری صورت گرفت امیدواریم با ابلاغ آن به شهرداری و کمک به اجرای آن، طرح جامع شهری با رعایت موازین در نظر گرفته شده انجام شود تا به این شکل کمکی در راستای توسعه و اعتلای کردکوی باشد.

وی در خصوص اراضی و املاک بدون سند، اظهار کرد: در تعیین و تکلیف اراضی و املاک بدون سند با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک و دستگاه قضایی نسبت به صدور سند اقدامات مناسبی صورت گرفته است.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار