از غلو در بیان تعداد جمعیت تا توزیع بیش از 12 هزار بستنی و آب معدنی و پرچم و امضا طومار حمایت از شهردار گرگان از حاشیه های مراسم افتتاح روگذر شهید حتم لو در گرگان بود.

حاشیه های افتتاح روگذر شهید حتم لو در گرگان / از حضور کمرنگ مخالفان شهردار تا اغراق در تعداد جمعیت !!

به گزارش گلستان24، فاز اول روگذر شهید حتم لو بر روی کمربندی گرگان عصر امروز یکشنبه هفتم شهریور افتتاح شد .

** این مراسم با حضور دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور ، استاندار گلستان و نمایندگان مجلس همچون نبی هزارجریبی که حامی جدی شهردار گرگان است ، برگزار شد.

** سرویس رایگان با اتوبوس های شهرداری مردم را از میدان شهرداری تا شهرک بهارستان انتقال می داد و مردم مجبور بودند یک کیلومتر تا روگذر پیاده روی کنند که این مورد با انتقادات و ناراحتی برخی مردم که بچه نوزاد و کوچک داشتند، رویرو شد .

** حضور پدر ، مادر ، همسر و فرزند کوچک شهید حتم لو که این روگذر بنام وی نامگذاری شده ، در این مراسم جالب بود .

001

** نحوه چینش صندلی ها و مردم را به سه لایه درست کردن برای نشستن و گذاشتن میله گرد و نرده برای جدا کردن این سه لایه، از انتقادات جدی شهروندان بود تا جایی که هیچ ورودی هم بین نرده ها برای رفت و آمد شخصیت های مهم وجود نداشت .

** خندان دل معاون وزیر کشور و مروتی معاون استاندار گلستان که از انتهای جمعیت به این مراسم آمده بودند پشت نرده های لایه سوم گیر افتادند و مجبور شدند 500 متر برگردند تا دوباره وارد لاین یک یا همان مدیران بشوند .

** حدود 12 هزار بستنی و آب معدنی برای حضور شهروندان در نظر گرفته شده بود که چون حدود 6 هزار نفر آمده بودند به هر نفر چند بستنی و آب معدنی رسید و از طرفی زباله های آن نیز بدجور توی ذوق می زد .

** از دیگر حاشیه های این مراسم چاپ و توزیع هزاران پرچم منقوش به آرم شهرداری گرگان بود که با هزینه زیادی انجام شد .

** آرش فولادیان و قارنلی مجری و طنزپرداز گلستانی ، قسمت اول مراسم را مدیریت کردند ، تا مردم را سرگرم کنند که وزیر برای افتتاح بیاید .

** امیر حسین مدرس مجری کشوری مراسم قسمت دوم برنامه ها را با حضور وزیر کشور و هیئت همراه ادامه داد.

** مجری کشوری برنامه در قسمتی از صحبتهای خود آنقدر جو زده شد که گفت 18 هزار نفر در مراسم حضور دارند در حالیکه برآورد خبرنگار ما از تمامی جوانب بین 6 تا 7 هزار نفر بود.

** خبرگزاری مهر هم در خبر پوششی خود از این مراسم تیتر عجیب" صندلی ها در مقابل شهروندان کم آوردند" را بکار برد که اصلاچنین موضوعی از ابتدا تا انتهای مراسم حتی برای لحظاتی هم واقعیت نداشت.

** از طیف مخالفان شهردار فقط صفرعلی پایین محلی رویت شد و بقیه به چشم خبرنگار ما نیامدند .

** مجری برنامه مدام از حسن و حسین صادقلو  استاندار گلستان و شهردار گرگان تعریف و تمجید می کرد و توسعه استان را مرهون این دو نفر می دانست .

002

** برای دقایقی گویا هسمر شهید حتم لو و شهردار گرگان بر سر مسائلی با یکدیگر صحبت کردند که هنوز از محتوای این صحبت دو نفره و البته جدی منتشر نشده است .

** بر روی پل هوایی شهریار تعداد زیادی بادکنک نصب شده بود که بچه های نوجوان با سنگ و چوب برای انداختن آنها تلاش می کردند که این امر به مشاجره آنها و کارگران شهرداری منجر شد.

** حضور نیروی انتظامی و ماموران ویژه بر روی پل و تمامی قسمت های مراسم نشان از انتظامات جدی این مراسم داشت .

** ماشین حامل بستنی نیز که در انتهای مراسم بود مدام مردم را به این طرف و ان طرف می کشاند و در یک صحنه تا سر خط شهرک جامی هم رفته بود و مردم هم دنبال آن بودند .

** تعدادی از چهره های اصلاح طلب مخالف شهردار و استاندار گلستان در شبکه های اجتماعی القا کردند که وزیر کشور به دلیل شرکت در جلسه شورای اداری نمی تواند در افتتاح روگذر شرکت کند . گویا انها می خواستند با این شایعه پراکنی از تعداد حضور مردم در این مراسم بکاهند و از آن بهره برداری کنند .

**طومار چندین متری نیز در حمایت از شهردار در قسمت انتهای مراسم تعبیه شده بود . یکی از نوشته های جالب این بود : سلام بر سردار اعتدال و سازندگی استان گلستان حسن صادقلو .

003

** علیرضا افتخاری خواننده سنتی و هنرمند کشورمان در پایان این مراسم بعد از اذان مغرب و عشا به اجرای موسیقی زنده پرداخت که با استقبال مردم مواجه شد .

انتهای پیام / گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار