سال 2017 دهمین سالگرد آیفون است و انتظار می‌رود در سال جدید شاهد ارتقاء چشمگیری در این گوشی‌ها باشیم.

شایعاتی درباره گوشی‌‌های جدید آیفون

به گزارش گلستان24،​ طبق شایعات منتشر شده، شرکت اپل قرار است در سال 2017 جدیدترین گوشی‌های آیفون خود را در اندازه‌های 4.7، 5 و 5.5 اینچی روانه بازار کند. به احتمال زیاد مدل‌های جدید 7s نامگذاری خواهند شد.

 
شنیده‌ها حاکی از آن است که مدل 5 اینچی دارای دوربینی دولنزه است که به‌صورت عمودی در پشت گوشی قرار دارد. برخی منابع از ویژگی‌های متفاوت این سه مدل خبر می‌دهند اما برخی دیگر احتمال می‌دهند هر سه دارای مشخصات مشترکی باشند. به‌عنوان مثال گفته می‌شود بزرگترین سایز  صفحه‌نمایشی منحنی با رزولوشن 4k دارد. 
 
وال استریت ژورنال در گزارشی ادعا کرده است که اپل در حال حاضر در حال تست بیش از 10 نمونه اولیه مختلف از گوشی‌های هوشمند است. گفته می‌شود در مدل‌های جدید خبری از دکمه Home نخواهد بود و جای آن را دکمه دیجیتال لمسی می‌گیرد. گوشه منحنی، بدنه شیشه‌ای، شارژ بی‌سیم، فناوری اسکن چشم و دوربین دولنزه از دیگر ویژگی‌های گوشی‌های جدید است. 
 
آیفون 7s یکی از نام‌هایی است که برای مدل‌های جدید حدس زده می‌شود. آیفون 8 و آیفون 10 اسامی احتمالی دیگر یرای آیفون‌های جدید است. سال 2017 دهمین سالگرد آیفون است. باید منتظر ماند و دید شرکت اپل چه ایده‌های جدیدی برای ارائه به بازار دارد.
 
 
شایعاتی درباره گوشی‌ جدید آیفون
 
شایعاتی درباره گوشی‌ جدید آیفون
 
شایعاتی درباره گوشی‌ جدید آیفون
 
انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار