فرمانده سپاه گرگان خبر داد:

فرمانده سپاه گرگان گفت: 416 برنامه توسط سپاه گرگان در ایام‎الله دهه فجر انقلاب اسلامی اجرا خواهد شد.

تجلیل مدافعان حریم ولایت از رهروان زینبی/ اجرای 416 برنامه توسط سپاه گرگان در دهه فجر

به گزارش گلستان24، سید علی مهاجر فرمانده سپاه گرگان در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ایام دهه فجر اظهارکرد: برنامه های مختلفی با رویکرد تبیین انقلاب اسلامی طراحی شده است که توسط رده های بسیج در شهر گرگان اجرایی خواهد شد .

وی ادامه داد: برگزاری رژه موتوری در استقبال نمادین از ورود امام خمینی (ره) و  نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس گرگان برنامه های روز نخست دهه فجر انقلاب اسلامی است که همزمان با سراسر کشور در گرگان نیز برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با بیان اینکه جشنواره فرهنگی و هنری"بصیر" یکی از ابتکاراتی است که برای اولین بار در استان گلستان اجرا می شود ، تصریح کرد: در این جشنواره 320 نفر در پنج بخش شرکت کرده اند و اختتامیه این جشنواره چهارشنبه 13 بهمن در گرگان برگزار خواهد شد .

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در قالب " ادبی هنر مینی‎مالی " اجرا شده است ، گفت: 11 نفر رتبه‎های اول تا سوم این جشنواره را کسب کردند و 10 نفر نیز شایسته تقدیر شده اند و محتوای تولید شده نیز قرار است در شبکه‎ای اجتماعی نشر و ترویج شود.

مهاجر با اشاره به اجرای آیین «تجلیل مدافعان حریم ولایت از رهروان زینبی» ، اذعان داشت : این مراسم همزمان با میلاد حضرت زینب (س) در روزهای 5 شنبه و شنبه اجرا خواهد شد و در برخی بیمارستانهای گرگان از پرستاران مونه تجلیل به عمل خواهد آمد .

وی با اشاره به اجرای70 عنوان برنامه شاخص در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی ، افزود: 416 برنامه توسط سپاه گرگان در ایام‎الله دهه فجر انقلاب اسلامی برای اقشار مختلف مردم پیش‎بینی شده که میتوان به برپایی نمایشگاه‎ و همایش‎هایی با رویکرد بازخوانی دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری 3 میلیارد و 65 میلیون تسهیلات اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی به 200 نفر پرداخت شد است ، خاطرنشان کرد: با پرداخت این میزان تسهیلات زمینه اشتغال 900 نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم ایجاد شده که از این تعداد 280 نفر به صورت مستقیم مشغول فعالیت شدند.

انتهای پیام/ گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار