واکنش مردم به یک وکیل‌الدوله:

انتقادات سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از مسکن مهر و حمایت وی از خرید هواپیما، واکنش‌های جالبی را از سوی برخی کاربران تسنیم از جمله وکیل الدوله خواندن وی درپی داشت.

سخنگوی کمیسیون انرژی را چه به مسکن مهر؟

به گزارش گلستان24، اسدالله قره‌خانی‌ آلوستانی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس روز گذشته در سخنانی به نقد مسکن مهر پرداخت و گفت: مسکن مهر طرح و حرکتی شتاب‌زده بود که در دولت قبل آغاز شد و بیش از آنکه بر اساس نظرات کارشناسی و تخصصی باشد حرکتی برخاسته از احساسات بود و این واقعیتی است که بخش عمده‌ای از مشکلات مسکن مهر به دولت قبل مرتبط است اما در دولت یازدهم بخش عمده ای از‌ آنها تکمیل شد.

 

وی افزود: در استان گلستان صدها واحد مسکن مهر ساخته شده که هم اکنون بدون متقاضی است و این حکایت از آن دارد که طرح مسکن مهر فاقد برنامه‌ریزی مناسب بوده و سرمایه کلانی از کشور در این بخش به هدر رفت در حالی که می‌توانست در سرمایه گذاری های دیگری مورد استفاده قرار بگیرد.

قره‌خانی‌آلوستانی خرید هواپیماهای ایرباس و قرارداد با شرکت بوئینگ را برای نوسازی صنعت هوانوردی کشور از نکات حائز اهمیت خواند و گفت: خرید هواپیما، هنرمندی خاصی را طلب می‌کرد که خوشبختانه با تدبیر آقای آخوندی این مهم بعد از سال‌ها به ثمر نشست و هم اکنون بخشی از آمال مردم ایران برای سفر ایمن هوایی به تحقق پیوسته است.

اظهارات این عضو کمیسیون انرژی مجلس درباره مسکن مهر و خرید هواپیما واکنش‌های جالبی را از سوی برخی کاربران  درپی داشت که در ادامه می خوانیم:

مراد محبی: آلوستانی عزیز تو کجا بودی، اصلا بگو تا حالا کجا بودی توی ایران هم زندگی کردی، آخه چرا از بی محبتی حرف میزنی، کار با وزیر تمام شد لطفا دنبال سفره دیگری باشید مسکن مهر رو به حال خود رها کنید همانگونه که 4 سال رها کردید .

حسین مومنی: هردم از این باغ بری میرسد، بابا ما اظهار نظر شما نماینده ها رو نخواهیم کی رو باید ببینیم، شما که به وزیر راه با تمام بی کفایتیش رای اعتماد دادید میشه بس کنید ؟؟؟؟؟؟

عزیزی: آقای آلوستانی شما تا بحال کجا بودی اگر راست میگی چرا پس تا حالا ساکت بودی اصلا کی از تو نظر خواهی کرد.

نظری : والا ما با داشتن این همه نماینده خوب اصلا احتیاجی به دشمن نداریم من نمیدونم ایشون نماینده مردم هستند یا نماینده وزرای دولت

فاطمه عاقلی: جناب آلوستانی خسته نباشید. اگر آقای آخوندی اینهمه هنرمند و مدبر هستند خوب یه فکر هنرمندانه هم به حال مسکن مهر مزخرف! می کردند تا از این افتضاح در بیاد. ایشون که ماشاالله با کمالات تشریف دارند و همه چیز تموم، البته از دید شما!!!

اسدالله قره خانی

رامین نوائی: با سلام خدمت مسئولین خبرگزاری تسنیم ؛ جناب آقای قره‌خانی‌آلوستانی ، شما که نماینده مردم داخل خانه ملت هستید چرا این حرف را میزنید، مگر نه اینکه شما توی آن دوره هم نماینده بودید پس چرا وقتی دیدید یک طرح به ضرر مردم از طرف دولت داره اعمال میشه و طرحی شتاب زده است جلوی طرح را نگرفتید البته تا جایی که من بعنوان یک متقاضی میدانم اگر درگیریهای سیاسی بین دولتها بوجود نمی آمد الان همه ی شما به به میگفتید فقط لازم است به شما بگم این طرح شتاب زده بهترین طرح برای خانه دار کردن امثال من بود که متاسفانه بخاطر بی کفایتی وزیر راه به رویا پیوست .

فتح‌الله: با سلام من موندم مسکن مهر چه ربطی به یکی از اعضای کمیسیون انرژی داره، حالا اگه یکی از اعضای کمیسیون عمران مجلس بود میتونستیم فرض کنیم که روی هوا حرف نزده. ولی اساسا وقتی حوزه انرژی اینقدر مصائب داره که جدیدترینش لو دادن اطلاعات محرمانه پارس جنوبی به قطری‌ها توسط توتاله، چرا این آقا به همون‌ها نمی‌پردازه؟؟؟!!!!

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار