لطفا یارانه نگیرید

دولت که از همان اول گفته بود که خزانه خالیست و آه در بساط نداریم. واقعا سعه صدر به خرج دادند که تا بحال یارانه ها را حذف نکردند.

جدیدترین برنامه دولت،حذف یارانه اقشار پر درآمد

 گلستان 24 , جدیدترین برنامه دولت که این روزها عملیاتی هم شده حذف یارانه اقشار پر درآمد است. این افراد که مرفهین بی درد نام دارند سالها یارانه می گرفتند ولی با روی کار آمدن دولت با تدبیر امیدوار این افراد به خود آمدند و از دریافت یارانه های نقدی انصراف دادند. البته بنابه خبرهایی که از ساختمان پاستور می رسد یارانه عمر زیادی هم نخواهد داشت. اصلا یارانه چیزخوبی نیست ترویج گدا پروری در کشور است! هم به ملت فهیم توهین می شود و با آنان مانند گدایان کاسه به دست رفتار می شود و هم در آمد نفتمان که با این همه سختی بدست آوردیم و از دهان ملک عبدالله خدابیامرز در آوردیم و سر سفره ملت آوردیم هدر می رود.

البته دولت هم ابتکاری به خرج داد و درست در همان زمانی که با زیر نویس و رونویس های تلویزیونی وسط فیلم پایتخت در از مردم می خواست تا از دریافت یارانه انصراف دهند جشنی بسیار باشکوه و در خور همسران آدمهای کله گنده ترتیب داد که چشم همه کسانی که می گویند ایران کشور فقیریست را کور کردند. 

یارانه نه

ما واقعا از این همه تدابیر زیرکانه دولت تشکر می نماییم و نمی دانیم با چه زبانی از دولتمردان قدردانی کنیم. به راستی که دولت، دولت راستگویان است! به همه وعده هایش اگر عمل نکرد به این وعده اش عمل کرد.
دولت که از همان اول گفته بود که خزانه خالیست و آه در بساط نداریم. واقعا سعه صدر به خرج دادند که تا بحال یارانه ها را حذف نکردند. بخاطر همین خزانه خالیست که مسکن مهر متوقف شده است، بخاطر همین خزانه خالیست پژوهشکده فضایی را منحل می کند و ... و خلاصه انصراف از یارانه کار بسیار خوبیست که هم سعادت اخروی و هم دنیوی را به دنبال دارد. 

ارسال نظر

آخرین اخبار