قیمت های سر سام اور سیسمونی نوزاد؛

قیمت های چندبرابری بعضی از فروشندگان سیسمونی داد مردم را در اورده است،وانها را برای خرید سیسمونی بچه دچار مشکل کرده است.

 جولان سیسمونی فروشی های نجومی در غیاب بازرسان اماکن

به گزارش پایگاه خبری گلستان 24؛ فرزند یک نعمت الهی است که خداوند به انسان ها داده است، انسان ها هم با تربیت و پرورش فرزندان خود این نعمت خدا را شکر می کنند ،در زمان های گذشته و بعضا در همین زمان ممکن است بعضی از خانواده ها به دلیل داشتن مشکلات جسمی نتوانند بچه دار شوند که این مسئله توسط علم و تکنولوژی در حال درمان است؛و برای کمتر خانواده ای پیش می یایدکه از داشتن فرزند محروم باشد.

فرزند اوری باتوجه به سیره زندگی ائمه امری پسندیده است،این سنت به خوبی در بین جوامع جهانی و اقوام ایرانی دنبال می شود،در ایران نسبت به سال های گذشته به معقوله فرزند اوری توجه بیشتری شده است زیرا که جمعیت کشور رو به پیری است.

سیسمونی نوزاد

با وجود وضعیت اقتصادی فعلی و وجود رکود در اقتصاد کشور، خانواده های ایرانی  برای فرزند اوری دچار مشکلاتی شده اند؛ هزینه هایی که در دوران بارداری می شود به کنار ولی هزینه هایی که برای پوشاک و مایحتاج نوزاد می شود سر سام اوراست، موجب فشار مالی شدید به خانواده ها می شود.

دیده می شود که بعضی از فروشندگان در غفلت مسئولین مربوط از وضعیت بازار سواستفاده کرده اند، اجناس خود را حتی چند برابر قیمت معمول می فروشند که این مسئله باعث سختی زیاد برای زوجین جوانی می شود که تازه ازدواج کرده اند.

مسئولین اصناف واماکن که باید در این مسئله بازرسی مستمر داشته باشند؛  در خواب زمستانی فرو رفته اند، این فروشندگان با خیال راحت قیمت هایی فضایی برای اجناس خود در نظر می گیرند.

دست اندر کاران بالادستی و مسئولین اجرایی کشور اگر می خواهد تا کشور رشد جمعیت داشته باشد و در سال های اینده با پیری جمعیت روبرو نشویم، تمهیداتی در نظر بگیرند و این مشکلات را حل کنند.

این تصویر فاکتور فروش یکی از همین فروشندگان سیسمونی در خیابان شالیکوبی گرگان است.

index

 

انتهای پیام/پ

ارسال نظر

  • تولیدی رویش تهران 09123254473
    0

    نعمت.زاده ازتولیدی

آخرین اخبار