به همت حرکت جهادی فرهنگی یسری گلستان

حرکت جهادی فرهنگی یسری گلستان در راستای کمک به خانواده‌های محروم شهرستان گرگان در قالب طرح هبه اقلام مورد نیاز خانواده‌های نیازمند را جمع آوری و توزیع نمود.

جمع آوری کمک های مردمی به نیازمندان گرگانی در ایام نوروز+تصاویر

به گزارش گلستان24، در روزهای پایانی سال خانه تکانی‌ها آغاز شده است.برخی از این خانه تکانی‌ها با تغییر دکور لوازم منزل همراه است و مردمی که لوازم کهنه و بلااستفاده خود را جلوی درب منزلشان می‌ریزند.

این در حالی است که شاید آنها ندانند لوازمی که مورد نیاز و ضروری آنها نیست را می‌توانند به افراد نیازمند برسانند.

به لطف پروردگار و تأسی به حضرت امیرالمؤمنین علیه‌السلام تهیه و توزیع بسته‌هایمورد نیاز میان خانواده‌های نیازمند، بی سرپرست و ایتام از پیش شناسایی شده شهرستان گرگان از برنامه‌های انجام شده در سفر جهادی نوروز 96 توسط حرکت جهادی فرهنگی « یسری » گلستان می باشد.

مردم خیر گرگانی، وسایلی از قبیل لوازم آشپزخانه، لباس، جهیزیه یا هر وسیله سالمی که دیگر نیاز به آن نداشتند را به این طرح اهدا نمودند.

خاطرنشان می شود در پی بیانات رهبرمعظم انقلاب نسبت به لزوم رسیدگی به اوضاع مردم شریف خوزستان به خاطر بحران‌های زیست محیطی و تأکید ایشان بر اینکه «آنچه که در خوزستان در این چند روز برای مردم پیش آمد واقعا دل انسان را می‌خراشد؛ رسیدگی به این‌ها وظیفه ماست»، 150 جهادگر  و فعال فرهنگی و مذهبی گلستان در آستانه نوروز ۹۶ این امر را لبیک گفته و به اردوی جهادی « یسری » در مناطق محروم خوزستان اعزام خواهند شد.

گفتنی است جنبش محرومیت زدای  « یسری » حرکتی خودجوش است که توسط حجت الاسلام انجوی نژاد، وحید ملتجی، حجت الاسلام کردمیهن، عبدالرضا هلالی، حجت الاسلام حسن مرادی، مهدی مختاری و مجتبی رمضانی در کشور راه اندازی شده است.

کمک مردمی یسری (3)

کمک مردمی یسری (1)

کمک مردمی یسری (4)

کمک مردمی یسری (5)

کمک مردمی یسری (6)

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار