مدیرعامل شرکت گاز گلستان:

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان گفت: تا پایان سال ۹۷ همه روستاهای استان گلستان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

گاز رسانی به روستاها تا پایان سال آینده/ نصب 3213   انشعاب جدید در استان گلستان

به گزارش گلستان 24 ؛ صفرعلی جمال لیوانی در حاشیه مراسم آغاز ساخت طرح گازرسانی به روستاهای علی‌آبادکتول اظهار داشت: در استان گلستان بیش از 993 روستا وجود دارد که 820 روستا از نعمت گاز بهره‌مند هستند و تا پایان سال 97همه روستاهای گلستان گازدار می‌شوند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر در 40 روستا در حال انجام مراحل گاز رسانی بوده و در 20روستا هم در مرحله انتخاب پیمانکار هستیم.

جمال لیوانی تصریح کرد: تا پایان 97همه روستاهای گلستان گازدار می‌شوند تا مردم از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان درباره گازرسانی به روستاهای شهرستان علی‌آبادکتول افزود: امروز طرح گازرسانی به 3 روستای الستان، خولیندره و نرسو انجام شد که در طول 27 کیلومتر شبکه و با 25 میلیارد تومان اعتبار انجام شد.

جمال لیوانی تاکید کرد: از 74روستای شهرستان علی آبادکتول 6روستا عملیات گاز رسانی به پایان رسیده و3روستا هم در حال انجام است و امیدواریم با همکاری مردم طرح‌های گازرسانی به پایان برسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان با بیان این که تعداد مشترکان این استان در حال افزایش است، گفت: در 3 ماهه نخست امسال  تعداد 4 هزار و 156  مشترک جدید به جمع  مشترکان گازطبیعی استان اضافه شده است.

وی اظهار داشت: در این مدت در سطح استان  79  کیلومتر شبکه گذاری گاز اجرا شده که از این مقدار 8  کیلومتر سهم شهرها و 71  کیلومتردیگر نیز سهم روستاهای استان بوده است.

وی همچنین از نصب 3213   انشعاب جدید در این استان خبرداد و گفت: هم‌اکنون عملیات نصب انشعاب در برخی نقاط این استان دردست اجراست و در سه  ماه  ابتدایی  سال جاری  در بخش شهری 366  مورد و در بخش روستایی 2847  مورد انجام شد.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار