مدیر کل استاندارد گلستان گفت: در هفته استاندارد برنامه های مختلفی در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و بخش های تخصصی استاندارد، در نظر گرفته شده است.

برنامه های هفته استاندارد با شعار «استانداردها شهرها را هوشمندتر می سازند» در گلستان برگزار می شود

به گزارش گلستان24، محمود فرمانی مدیرکل استاندارد گلستان اظهار کرد: ۲۲ مهر ماه مصادف با ۱۴ اکتبر، روز جهانی استاندارد است و در کشور از ۲۲ تا ۲۸ مهر ماه، هفته استاندارد نامیده می شود.

وی افزود: شعار امسال «استانداردها شهرها را هوشمندتر می سازند» است و افتخاری نصیب کشور شد و یک ایرانی توانست پوستر جهانی استاندارد را به طرح خودش اختصاص دهد که برای اولین بار این اتفاق رخ داده است، پوستر در کل دنیا منتشر شده و اکنون در مورد آن صحبت می شود.

فرمانی تأکید کرد: برای این هفته برنامه های مختلفی در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و بخش های تخصصی استاندارد، در نظر گرفته شده است.

مدیرکل استاندارد گلستان تصریح کرد: در حوزه مسئولیت های اجتماعی اهدای نمادین خون انجام شد و مدیران به اتفاق کارکنان به مراکز مراجعه کردند، این از مصادیق فرهنگ اجتماعی است و باید در جامعه به آن بهاء داده شود.

وی افزود: در حوزه مسئولیت های اجتماعی، پاکسازی محیط زیست را در برنامه های خود داریم.

فرمانی به برنامه های دیگر گریزی زد و ادامه داد: تجدید میثاق با آرمان های شهدا، غبارروبی آرامگاه شهدای غواص و مسابقات مختلف ورزشی از جمله دارت بین کارکنان دستگاه های اجرایی استان از جمله دیگر برنامه هاست.

مدیرکل استاندارد گلستان خاطرنشان کرد: پنج شنبه (۲۷ مهر)، از ساعت:۸:۳۰ ، همایشی با حضور معاون ارزیابی کیفیت استاندارد ایران در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می شود و در آن از منتخبین حوزه های تولید و خدمت در استان گلستان تقدیر خواهد شد.


انتهای پیام/ مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار