مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان آزادشهرگفت: مردم آزادشهر و رامیان و بخش های چشمه ساران و فندرسک 200 میلیون ریال و 4.5 تن برنج برای پشتیبانی از موکب حضرت قاسم(ع) اهدا کردند.

کمک 200 میلیون ریالی مردم  آزادشهر به موکب حضرت قاسم(ع)

به گزارش گلستان24؛ سید محمود موسوی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان آزادشهر در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مردم آزادشهر و رامیان و بخش های چشمه ساران و فندرسک با همکاری برادران عراقی، در شهر کربلا، موکب حسینیه حضرت قاسم را برپا کرده اند.

موسوی ادامه داد: استقبال مردمی خوب بوده و تاکنون کمک های مردمی خوبی برای این موکب جمع آوری شده است. حدود ۴/۵ تن برنج، ۵۰۰ کیلوحبوبات، ۱۴۰ کیلو قند، ۱۰ کیلو چای، ۱۳۰ کیلو روغن و مبلغ ۲۰ میلیون تومان پول نقد ، نذورات جمع اوری شده از مردم ولایتمدار این منطقه است.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان آزادشهر در خصوص آدرس موکب حضرت قاسم گفت: حسینیه حضرت قاسم در شهر کربلا  در ۲۰۰ متری حرم حضرت ابوالفضل (ع) قرار دارد. این موکب در نزدیکی عمود ۱۴۵۰ و در سمت باب القبله حرم حضرت ابولفضل برپا خواهد شده است.

وی درپایان گفت: از ملت حزب ا... منطقه دعوت می شود که نذورات خود را برای پذیرایی از زائران امام حسین (ع) به دفاتر جمع آوری نذورات عتبات عالیات که در شهرهای آنها برپا شده بیاورند تا در اجر معنوی میزبانی از زائران سید الشهدا بهرمند شوند.


انتهای پیام/ تیتر آزاد

ارسال نظر

آخرین اخبار