عضو شورای مرکزی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس شورای اسلامی جزئیاتی از نشست مشترک اعضای فراکسیون متبوعش با وزیر اقتصاد را تشریح کرد.

خبر خوش وزارت اقتصاد برای سپرده‌گذاران کاسپین

به گزارش گلستان 24 ؛ شهباز حسن‌پور بیگلری عضو شورای مرکزی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس شورای اسلامی ، با بیان اینکه در جلسه اخیر نمایندگان عضو این فراکسیون با وزیر اقتصاد درباره رسیدگی به سپرده‌گذاران مؤسسه مالی کاسپین بحث و تبادل نظر شد، گفت: در این جلسه حیدری معاون رئیس بانک مرکزی اعلام کرد که، تا عصر روز چهارشنبه (17 آبان) وضعیت اکثر سپرده‌گذاران تا سقف 200 میلیون تومان تعیین تکلیف شده‌ است.

وی ادامه داد: مسئولان وزارت اقتصاد در این جلسه اعلام کردند مقرر شده تا 10درصدی که قبلاً از سپرده مردم کسر می‌شد این 10 درصد هم سریعاً به سپرده‌گذاران بازگردانده شود.

 عضو شورای مرکزی فراکسیون مستقلان ولایی تصریح کرد: وزیر اقتصاد در این جلسه اعلام کرد که، به تمامی معاونین و مدیران دستگاه‌ها ابلاغ شده تا با فوریت نشست‌های تخصصی را با نمایندگان هر حوزه انتخابیه به‌صورت جداگانه برگزار کنند و نسبت به رفع دغدغه نمایندگان در حوزه‌های اقتصادی اقدامات جدی صورت گیرد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون مستقلان با ابراز اینکه در این نشست موضوع مشکلات به وجود آمده در بحث مالیات بر ارزش افزوده نیز مطرح شد، گفت: در مواردی در 2 الی 3 مرحله از واحد‌های تولیدی مالیات بر ارزش افزوده دریافت شده که وزیر اقتصاد تصریح کرد به‌محض اینکه مشخص شود که از یک واحد تولیدی چند بار مالیات بر ارزش افزوده اخذ شده باید پول این واحد‌ها مسترد شود.

نماینده مردم سیرجان در مجلس با اظهار اینکه اعضای فراکسیون در این نشست نظرات و پیشنهاداتی را در حوزه‌های اقتصادی به وزیر ارائه دادند، گفت: تلاش در جهت تراز مثبت صادراتی و انتقاد از واردات بی‌رویه، تلاش برای اجرای بودجه عملکردی، حل قطعی مشکل مال‌باختگان مؤسسات مالی و اعتباری و همچنین پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی از جمله پیشنهادات و خواسته‌های نمایندگان از وزیر اقتصاد در این جلسه بود.

 

انتهای‌ پیام/

منبع : تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار