فعال دانشجویی مطرح کرد:

سعادتی گفت:توجه به اقتصاد مقاومتی باعث می شود تا اکثر فعالان حوزه صنعت کشور به تحرک بیافتند و نظام اقتصادی کشور شکوفا شود.

اقتصاد مقاومتی شاهراهی برای جهانی شدن است

به گزارش گلستان24؛حدیثه سعادتی  فعال دانشجویی در مصاحبه با خبرنگار مااقتصاد مقاومتی را عامل توسعه اقتصادی دانست وگفت: اقتصاد مقاومتی  شیوه ی مدیریت اقتصادی درونزاییست که نه تنها ما را به مرز های داخلی مان محدود نمی کند بلکه باعث توسعه ی اقتصادی کشور می شود که این خود یکی از مبانی اصلی ارتباط با سایر  کشور های دنیا است.                   

مسئول تحلیل بررسی دانشگاه گلستان ، تولید ملی را یک محوراصلی اقتصاد مقاومتی بیان کرد و افزود: از انقلاب صنعتی اروپا، جهان به سمت پیشرفت های صنعتی و اقتصاد قوی به عنوان یک ارزش برای هر حکومت و هر ملتی حرکت کرد وتاکنون از این حرکت باز نه ایستاده است.

وی شرط ارتباط گیری با دنیای امروز را اقتصادی قوی مبنی بر تولیدات داخلی دانست و اذعان داشت:پیشرفت های صنعتی و اقتصادی که در هر کشور رخ می دهد ، پیشرفت و توسعه ی فرهنگی، اجتماعی و سیاسی  را نیز به دنبال خواهد داشت.   

سعادتی،با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی شاهراهی به سمت جهانی شدن است اعلام کرد:سد این شاهراه به دست نیرو های مردمی باز خواهد شد به طوری که هم مردم به واسطه اشتغال زایی سیستم مدیریتی به سطح مطلوب اقتصادی دست خواهند یافت و هم دستگاه اجرایی قادر به دست یابی به در آمد های چشم گیری خواهد شد.

این فعال فرهنگی در رابطه با راه شکوفایی استعداد ها ،خاطرنشان کرد: در کشوری که جوانان آن دغدغه ی شغل و حمایت از جانب سیستم مدیریتی نداشته باشند و مردم در سایه ی استفاده درست از منابع طبیعی کشور از امنیت اقتصادی برخوردار باشند بی شک استعداد ها شکوفا خواهد شد.

این فعال فرهنگی و دانشجویی یادآور شد: نتیجه شکوفایی استعداد ها حرکتی به سمت پیشرفت سایر علوم اعم از صنعت و مهندسی میباشد و بدون شک چنین کشوری هیچگاه نه تنها از نظر اقتصادی بلکه از منظر اتحاد ملی نیز به مشکل برنخواهد خورد. 

وی در رابطه با نحوه ارتباط گیری با خارج از مرزها، اظهار داشت:کشوری که بتواند از منابع خود به واسطه ی نیرو های مردمی به خوبی استفاده کند؛ بتواند نفت را استخراج و به واسطه ی نیرو های داخلی اقدام به توسعه ی صنایع پتروشیمی کرده و فراورده های نفتی تولید و آماده ی عرضه به جهان بکند،مقصد سرمایه گذاری سرمایه داران بزرگ دنیا حواهد شد.

انتهای پیام/                                                                                            

 

ارسال نظر

آخرین اخبار