در آستانه ماه رمضان برخی مواد خوراکی از جمله گوشت قرمز افزایش 10 درصدی داشته است.

افزایش قیمت گوشت و مواد خوراکی در ماه رمضان/نگرانی مردم از عدم کنترل قیمت ها

به گزارش گلستان24؛ رمضان ماهی است که مردم بیشتر به دید و بازدید یکدیگر می روند و بازار افطاری دادن ها در این ماه در بین خانواده های ایرانی بسیار داغ است،ولی مشکلاتی که این روزهادر خرید اجناس پیش روی مردم می باشد آن ها را با مشکل مواجه کرده است.

بعد از افزایش نرخ دلار، بازار هم برابر با این افزایش قیمت رفته رفته مسیر صعودی به خود گرفته است؛ بطوری که بیشتر اجناس موجود در بازار علی رغم اینکه مسئولین مربوط خبر از عدم افزایش قیمت های آنها را داده بودند، افزایش قیمت داشته است.

لبنیات و همچنین گوشت قرمز که یکی از اساسی ترین  بسته های غذایی مردم در ماه رمضان با افزایش قیمت مواجه شده و موجب ناراحتی مردم گشته است.

خانم انصاری یکی از شهروندان گرگانی در این خصوص به خبرنگار ما گفت:توی ماه رمضان قیمت بیشتر اجناس خوراکی افزایش چند درصدی داشت و این افزایش ها موجب شده تا ما نسبت به گذشته خرید های کمتری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه قیمت ها در ماه رمضان هیچ کنترلی نشده است اظهار کرد:قیمت گوشت گوسفند تا هفت هفته پیش کیلویی 40 هزار تومان بوده، ولی الان به 52 هزار تومان رسیده،با این وضع بازار و کم درآمدی، مردم برای خرید گوشت قرمز دچار مشکل می شوند.

آقای مقصودلو یکی از دیگر شهروندان که برای خرید به بازار نعلبندان آمده بود، گفت:آنطور که من مشاهده میکنم قیمت میوه جات و سیفیجات تا حدودی کنترل شده ولی گوشت قرمز و همچنین برخی  خوراکی های دیگر افزایش قیمت زیادی داشته است.

این شهروند گرگانی ادامه داد:هر فروشنده قیمت خاصی که مد نظر خودش هست، به مردم می دهد و به نظر می رسد که مسئولین نظارت مطلوبی بر بازارها در ماه مبارک را نداشته اند.

 انتهای پیام/پ 

ارسال نظر

آخرین اخبار