گلستان24گزارش می دهد؛

علی رغم تبلیغات گسترده رسانه های معاند نظام جهت ایجاد جو متشنج در بازار ولی در حال حاضر اوضاع بازار در حالت عادی است.

عملیات روانی دشمن با شکست مواجه شد/قیمت ها رو به کاهش است/رب به کانال9هزارتومانی رسید

به گزارش گلستان 24؛با شروع برخی از تحریم های غرب علیه کشور ایران و ایجاد عملیات جنگ روانی وسیع دشمن در فضای مجازی و ماهواره ها و در پی آن به علت بالا رفتن قیمت دلار شوک بزرگی به بازار و زندگی های مردم وارد شد.

از این رو برخی از مردم با هجوم به فروشگاه ها و خرید به صورت تعدادی محصولات غذایی  باعث شد تا قیمت های این اقلام اساسی یک شبه سر به فلک بکشد،چرا که در حالت عادی نیز اگر مردم این گونه مواد غذایی را احتکار کنند قحطی به وجود خواهد آمد.

1 (12)

شبکه های که با بودجه های میلیارد در ماهواره ها انواع برنامه ها را به صورت فارسی برای مردم  ایران نمایش و خود ر به ظاهر حامی مردم نشان می دهند،مدام در حال تبیغ این هستند که قحطی در راه است،اجناس گران می شود تا جو زندگی مردم را متشنج کنند.

این شبکه های های ماهواره ای و همکارانشان در فضای مجازی  یکی از عوامل گرانی های اخیر هستند که دیگر دستشان برای مردم رو شده است و به همین علت جنگ روانی و رسانه ای آنها  به شکست انجامید.

از چند روز گذشته قیمت دلار سیر نزولی شدیدی به خود گرفته و در پی آن نیز اقلام غذایی و مصرفی با کاهش شدید قیمت مواجه شده اند.

در فروشگاه های زنجیره ای و عمده فروشی های شهر گرگان تمامی اقلام غذایی به وفور یافت می شود و هیچ کمبودی در زمینه مواد مصرفی مردم وجود ندارد.

1 (4)

همچنین مدیر فروشگاه اتکای استان گلستان به خبرنگار ما اعلام کرده که رب دلند با قیمت مصرفی 9 هزارتومان و دیگر اقلام  مورد نیاز مردم در فروشگاه های اتکای استان گلستان موجود می باشد و هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

قیمت دیگر اقلام نظیر تخم مرغ و مرغ،گوجه،سیب زمینی و غیره...،نیز با کاهش قیمت مواجه شده اند و پیشبینی میشود تا چند روز آینده با ورود اجناس جدید به بازار این حباب کاذب قیمت های شکسته شود.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار