وزیر سابق اطلاعات مطرح کرد

وزیر سابق اطلاعات گفت: ولیعهد عربستان در مقابل رسانه‌های داخلی و خارجی اعتراف کرد که در دوران دفاع مقدس، با تمام هستی و توان از صدام حمایت می‌کردیم.

اعتراف ولیعهد عربستان به حمایت مستقیم از صدام در جنگ با ایران/ آمریکا رو به نابودی است

به گزارش گلستان24؛ حجت‌الاسلام حیدر مصلحی صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح که در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس، مقاطعی که ما در میادین نبرد با مشکل مواجه می‌شدیم، لشکر 25 کربلا که از نیروهای انقلابی استان‌ مازندارن و گلستان امروز بوده است، از موفقیت‌ها و پیروزی‌های بزرگی برخوردار بود.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح ما در دوران دفاع مقدس افتخارات بزرگی را از خود به جای گذاشتند و هشت سال جنگ را به یک مکتب بزرگ در ابعاد مختلف برای ارائه یک حرکت بزرگ انقلابی تبدیل کردند.

مصلحی گفت: ما در دوران دفاع مقدس در تمام ابعاد امنیتی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی درگیر بودیم و در همه این ابعاد موفقیت‌های بزرگی برای مقابله با دشمن داشتیم و اینگونه نبود که در دوران دفاع مقدس تنها یک جنگ نظامی با دشمن داشته باشیم.

وزیر سابق اطلاعات خاطرنشان کرد: در دهه 60، علاوه بر جنگ در مرزها، حرکات منافقین و توطئه‌های آنها در داخل کشور را شاهد بودیم که همه این‌ها توسط استکبار هدایت می‌شد.

مصلحی گفت: یکی از نکات قابل توجه آن دهه، 17 هزار شهید ترور است که بخش عمده آن در زمان دفاع مقدس انجام شد و سطح ترورها از سطح رئیس جمهور تا یک کفاش در محله وجود داشت.

 

برخی به دنبال تحریف دستاوردهای 40 ساله انقلاب هستند

وی اضافه کرد: با کمال تاسف باید بگویم که برخی در کشور، موفقیت‌ها و مقاومت‌هایی که در یک دوره نزدیک 40 ساله در انقلاب اسلامی به وجود آمد و تجربه‌ها و دستاوردهای بزرگ بدست آمد را مورد بی‌توجهی قرار می‌دهند و به دنبال تحریف این موضوع هستند.

وزیر سابق اطلاعات تصریح کرد: موفقیت‌های دیروز و امروز نظام اسلامی و مردم ایران اسلامی، دشمن را عصبانی کرده است.

مصلحی گفت: برخی‌ها امروز به دنبال القاء شبهه برای نسل جوان هستند که برای چی جنگ را ادامه دادید و اصلا برای چه جنگ را به وجود آوردید و نکته قابل توجه این است که همه دنیای استکبار در آن زمان همه هستی خود را در مقابله با انقلاب اسلامی به میدان آورد.

 

اعتراف ولیعهد عربستان به حمایت مستقیم از صدام در جنگ با ایران

وی بیان کرد: یکی از نمونه‌های به میدان آمدن همه دنیا در مقابل ایران در هشت سال دفاع مقدس آن جلسه‌ای بود که در زمان جنگ‌های داخلی سوریه در زمان مسئولیت وزارتم مطرح شد و قرار شد با ولیعهد عربستان مذاکره داشته باشم و در آن مذاکره، ولیعهد عربستان در مقابل رسانه‌های داخلی و خارجی اعتراف کرد که در دوران دفاع مقدس، با تمام هستی و توان از صدام حمایت می‌کردیم.

مصلحی گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس، عربستان بیش از 40 میلیارد دلار به صدام کمک کرد و کشورهای خلیج فارس در جمع 70 میلیارد دلار به صدام کمک کردند و سند همه این‌ها وجود دارد.

وی اضافه کرد: شما فقط کافی است نگاهی به آمار و وضعیت نظامی عراق در شروع جنگ و وضعیت آمار و تجهیزات و سلاح‌‌های صدام در پایان جنگ داشته باشید و نگاه کنید که به چه میزانی افزایش پیدا کرده بود و همه این‌ها تقسیم کاری بود که بین آمریکا و اروپا انجام شده بود.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به تشکیل سپاه با هدف پاسداری از انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای انقلاب، اظهار کرد: یک بخش کوچکی از کار سپاه مباحث نظامی است و امروز استکبار به دنبال آن است که به سپاه آسیب بزند.

 

آمریکا رو به نابودی است/ برد بردی در مذاکرات ندیدیدم

مصلحی تاکید کرد: به حول قوه الهی، استکبار و بخصوص آمریکا رو به نابودی است و امروز یکی از موسسات آمریکایی کار پژوهشی انجام داده که وضعیت آمریکا به چه سمتی می‌رود، در یکی از مباحث به صراحت به فروپاشی آمریکا اشاره می‌کند.

وی تاکید کرد: اربده‌کشی‌های آمریکا در اطراف ایران بسیار زیاد است اما جرات نمی‌کند به ایران نگاه چپ داشته باشد زیرا تعرض به ایران را تجربه کرد و سیلی محکمی خورد.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به نقش مهم مردم در پیروزی‌های دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: به سایت معاونت برنامه و بودجه مراجعه کنید و بودجه‌ای که در زمان دفاع مقدس برای جنگ گذاشته می‌شد، 12 تا 15 درصد بود و در نهایت امام مردم را پای کار آورد و بزرگترین موفقیت در دفاع مقدس مدیریت امام و حضور مردم بود و امروز این مدیریت را مقام معظم رهبری اجرا می‌کند.

مصلحی با تاکید بر اینکه دشمن بعد از جنگ در مباحث اقتصادی و ضربه زدن به اقتصاد ایران با تمام توان به میدان آمد و ما با مدیریت مقام معظم رهبری تا به امروز در جنگ اقتصادی با دشمن پیروز شده‌ایم، گفت: امروز استکبار با سه ضلع آمریکا، با تشکیل داعش به دنبال نابودی دنیای اسلام است.

وی اضافه کرد: بیش از پنج سال است که آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها تلاش می‌کنند و می‌گویند بشار اسد باید برود و این رفتن یعنی مقاومت باید از بین برود اما می‌بینیم که با مقاومت دنیای اسلام ماندن بشار اسد به پیروزی رسیده است.

مصلحی با اشاره به اینکه ما دوران دفاع مقدس را در دفاع از حرم می‌بینیم و دفاع از حلب همانند فتح خرمشهر است، گفت: خداوند در قرآن موضوع ولایت را صلبی و ایجابی عنوان کرده است.

مصلحی گفت: مقام معظم رهبری در موضوع مذاکرات که در فرمایشات مختلف عنوان کردند که ما طرفدار مذاکره‌ایم و در تنفیذ حکم ریاست جمهوری امسال اشاره کردند که مذاکرات با دنیا باید ادامه پیدا کند، اما باید به این توجه کنیم که در مذاکرات به دشمن اطمینان نکنید.

وی بیان کرد: برخی ممکن است موضوع برد برد را عنوان کنند اما در همین برجام کجای این برجام برد برد بوده است.

وی تاکید کرد: دشمن برای ما طراحی دارد و امروز اربده‌کشی‌های آمریکا را در خصوص برجام می‌شنوید و اروپا و آمریکا دشمن ایران اسلامی هستند و اسناد این دشمنی وجود دارد اما در نوع برخورد با انقلاب، بین اروپا و آمریکا اختلاف وجود دارد و اینجاست که نیروهای انقلابی باید هوشیار باشند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار