عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به بررسی لایحه بودجه 98 در مجلس گفت: قیمت بنزین نباید افزایش یابد و ما مخالف افزایش قیمت بنزین هستیم


قیمت بنزین نباید افزایش یابد

به گزارش گلستان 24 ؛عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به بررسی لایحه بودجه 98 در مجلس گفت: قیمت بنزین نباید افزایش یابد و ما مخالف افزایش قیمت بنزین هستیم.

1042784_406

 

نبی هزار جریبی نماینده گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار بولتن نیوز با بیان اینکه هر گونه افزایش قیمت بنزین به افزایش قیمت دیگر کالاها و خدمات می انجامد، گفت: اکثریت مجلس مخالف افزایش قیمت بنزین هستند و به هیچ وجه به گرانی ها رای نمی دهند.

وی افزود: در لایحه بودجه سال 98 هیچ اشاره ای به افزایش قیمت بنزین نشده و نمایندگان هم تصمیمی ندارند تا قیمت بنزین را افزایش دهند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به تورم موجود در کشور و کاهش قدرت خرید مردم تاکید کرد: در شرایط بد اقتصادی نباید به مردم فشار وارد کرد و با افزایش قیمت بنزین سبب گرانی ها شد.

هزارجریبی با بیان اینکه دولت نباید به فکر افزایش درآمد با افزایش قیمت بنزین باشد، گفت: اگر دولت به فکر ایجاد درآمد است باید جلوی فرار مالیاتی را بگیرد نه اینکه با افزایش قیمت بنزین، معیشت مردم را سخت و تنگ کرد.

وی با بیان اینکه دولت باید خدمت گزار مردم باشد، اضافه کرد: مردم روزهای سخت اقتصادی را پشت سر گذاشتند و نباید بیش از این به مردم سخت گرفت.

 

 

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار