موضوع معوقات بانکی این روزها در حالی در رسانه ها و مطبوعات بالاگرفته که برای افکارعمومی و مردم سوالات و ابهامات زیادی به وجود آورده است.

اما و اگرهای ده ها میلیاردتومانی معوقه بانکی صادقلو شهردار گرگان !

وضوع معوقات بانکی این روزها در حالی در رسانه ها و مطبوعات بالاگرفته که برای افکارعمومی و مردم سوالات و ابهامات زیادی به وجود آورده است. این موضوع و رشد قارچ گونه بدهکاران کلان بانکی و رقم های حیرت آور و نجومی بدهی و دیون دانه درشت ها، اکنون به یک معمای بزرگ تبدیل شده است.که بدهی ده ها میلیاردتومانی صادقلو شهردار گرگان از جمله آن میباشد.

به گزارش گلستان 24 به نقل از عدالت خواهان ، شنیده ها حکایت از آن دارد که شهردار صادقلو، از جمله بدهکاران ده ها میلیارد تومانی به خزانۀ بیت المال است که رقم بدهی ایشان به سیستم بانکی به حدود 30 میلیارد تومان رسیده است.

حسین صادقلو که به واسطۀ برقراری ارتباط با مدیران بانک ملی شعبه زبرجد  در قالب خرید ماشین آلات صنعتی و..در سال های گذشته تسهیلات کلان دریافت نموده است رقم بدهی وی به حدود 30 میلیارد تومان رسیده و در ماههای اخیر نام ایشان در ردیف بدهکاران مشکوک الوصول قرار گرفته بود.

در همین راستا جالب است بدانید؛ در چند وقت اخیر، شهردار گرگان در اقدامی تامل برانگیز، یکی از اتاقهای  شهرداری منطقه 2 گرگان (حوزه چاله باغ) را که در اختیار بانک ملت بوده است، به بانک ملی واگذار نموده و به موازات آن نیز موجودی حساب شهرداری گرگان در بانک ملت و بانک شهر  را که بانک منتسب به شهرداری هاست؛ به بانک ملی انتقال داده است. و از طرفی نام وی از لیست مشکوک الوصول خارج و اما بدهی ده ها میلیاردتومانی همچنان باقی ایست!!

بدهکاران بانکی به چند دسته تقسیم می‌شوند، کسانی که پرداخت معوقات یا اقساطشان از یک دوره زمانی کمتر از دو ماه گذشته باشد، یعنی فاصله سررسید تا دو ماه، دو ماه تا شش ماه از شش ماه تا ۱۸ ماه به بعد که معمولاً در دسته بندی بانکی به شکلی عمل می‌کنند که از ۱۸ ماه به بعد به عنوان مجهول الاوصول مطرح می‌شوند یعنی امکان وصول وجود ندارد.

ارسال نظر

آخرین اخبار