مهندس محمدرضا سبطی گفت: اگر آقای شهردار به توصیه های دلسوزانه نمایندگان مردم گوش بدهند که ما در خدمت ایشان هستیم وگرنه در نهایت کار قانونی را انجام خواهیم داد.

شبه استیضاح در مصاف مخالفان و موافقان شهردار گرگان

برخی رسانه های خبری 147 امین جلسه شورای شهر گرگان که امشب برگزار شد را آبستن حوادث پیش بینی نشده ای دانستند که از قضا این جلسه پرحاشیه از آب درآمد و شب رویایی از سوژه های متعدد برای رسانه ها شد.

قدس مفیدی: تغییرات در شهرداری با طمانینه نبود

به گزارش گلستان 24، سید محمد قدس مفیدی که نطق پیش از دستور را در برنامه داشت ، اولین سخنران مراسم امشب بود که با گلایه از شهردار گرگان گفت : ای کاش شهردار گرگان تغییرات در شهرداری را با طمانینه بیشتری انجام می داد و در این مدت صادقلو آزمون و خطای زیادی انجام داد که این در شان شهرداری نبود .

قدس مفیدی افزود: در این مدت از مردم شکایت هایی که از عملکرد مدیریت شهری داشتند غافل شدیم و به پروژه های کلان چسبیدیم که این مضوع باعث فاصله مردم و شورا شد.

جرجانی : نباید بین اعضا شکاف ایجاد می شد

در ادامه مهندس محمد ابراهیم جرجانی گفت : مواردی که آقای قدس مفیدی گفتند جای دغدغه بسیاری دارد و ما باید جدی تر از گذشته مطالبات مردمی را پیگیری می کردیم و اعضای شورا باید شورایی فکر می کردند نه اینکه یک گروه خود را همه کاره بداند.

جرجانی افزود: شکاف هایی که اعضای حامی شهردار و شهردار بین اعضا بوجود آوردند باعث این بحث ها شد و اعضا را به این راه کشاند ولی شهردار باید بداند که شهر باید شورایی اداره شود و اگر مسئله ای از طرف اعضای شورا مطرح بشود قبول کند.

وی بیان کرد: شورای دوره چهارم در این 15 ماه گذشته علیرغم تمام وعده هایی که داد نتوانست در چارچوب منسجمی قرار بگیرد و یک فضای وحدت و همدلی ایجاد شود.

سبطی : نمی خواهیم مسابقه دهیم و رکورد بزنیم

در ادامه مهندس محمدرضا سبطی با لحن تندتری انتقادات علیه شهردار را وسعت بخشید و اذعان کرد: اگر آقای شهردار به توصیه های دلسوزانه نمایندگان مردم گوش بدهند که ما در خدمت ایشان هستیم وگرنه در نهایت کار قانونی را انجام خواهیم داد .

سبطی با اشاره به اینکه شهردار افتتاح زیر گذر معلم را 27 اسفندماه اعلام کرد خاطر نشان ساخت: هر پروژه ای یک زمان مشخص دارد و فشردگی و انقباض آن ، چه چیزی را می خواهد اثبات کند .

وی ادامه داد: ما به مردم قول دادیم ولی نمی خواهیم مسابقه دهیم و رکورد بزنیم ، ما باید ظرفیت پروژه و پیمانکار را در نظر بگیریم.

ربیعی : آه صادقو مردم گرگان را می گیرد

در ادامه این جلسه حسین ربیعی رئیس شورای شهر گرگان ضمن دفاع از عملکرد شهردار گرگان گفت: پل زیرگذر میدان معلم در 27 اسفندماه رونمایی می شود و این اتفاق بزرگی است و نشان می دهد که اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است .

ربیعی گفت : خداوند موهبتی بنام صادقلو را به ما برگرداند و خدا را خوش نمی آید این گونه صحبت کنیم و آه او مردم شهر را خواهد گرفت .

گرزین : ما هم حرف های زیادی برای گفتن داریم

همچنین ناصر گرزین یکی دیگر از حامیان شهردار نیز با توجه به فشارهای وارده به شهردار گفت : ما هم اگر بخواهیم حرف بزنیم صحبت های زیادی است ولی قبول کنیم شهردار گرگان خوب عمل کرده است.

گرزین گفت : ما نشستیم برای مردم دلسوزی کنیم و کار انجام دهیم و اگر قرار باشد شکاف و اختلاف باشد کسی سود نمی برد و مردم ضرر می کنند .

سخنگوی شورای شهر گرگان ادامه داد : الان موتور توسعه گرگان روشن شده و حاشیه سازی ها به نفع توسعه شهر نخواهد بود و ما همچنان به عهد خود با مردم هستیم ولی اگر لازم باشد حرفهای نگفته زیادی داریم که به موقع خواهیم گفت .

گرزین گفت: اشکالات باید رفع شود و اگر قرار باشد این طور پیش برویم و وارد فاز بعدی شویم نمی توان اوضاع را کنترل کرد .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار