سخنگوی سپاه نینوا استان گلستان گفت: در ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) میزبان ۲ شهید گمنام است تا بار دیگر عطر ایثار و شهادت دوران دفاع مقدس در مهد چهار هزار شهید گسترده شود.

استان گلستان ۲۸ آذر میزبان ۲ شهید گمنام است

به گزارش گلستان 24؛ به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا، سرگرد پاسدار احسان صادقی با تشریح جزئیات مراسم استقبال از شهدای گمنام در استان گلستان اظهار داشت: استان گلستان در ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) میزبان دو شهید گمنام خواهد بود تا بار دیگر عطر ایثار و شهادت دوران دفاع مقدس در مهد چهار هزار شهید گسترده شود.

وی افزود: این دو شهید روز یکشنبه 27 مرداد وارد استان شده و طی 8 روز مهمان تمامی شهرستان های استان خواهند بود تا همه مردم استان افتخار میزبانی از این شهید خوشنام را داشته باشند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا بیان کرد: یکی از این شهدا 22 ساله بوده که در عملیات کربلای 5 در منطقه شلمچه به شهادت رسیده است و شهید دیگر نیز 21 ساله بوده بوده و در عملیات کربلای 6 در منطقه سومار به فیض شهادت نائل آمده است.

صادقی گفت: سایت اداری استانداری گلستان و روستای ولاغوز شهرستان کردکوی در روز 6 دی همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) این دو شهید را در آغوش خواهند کشید و مراسم تشییع و تدفین این شهدا با حضور مردم شهید پرور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار