سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با اشاره به مصدومیت محمد جمشیدی در بازی با آویژه صنعت مشهد گفت: عمل جراحی بینی جمشیدی انجام شده و باید ببینیم این بازیکن می‌تواند در بازی‌های آسیایی به میدان برود.

آخرین وضعیت مصدومیت جمشیدی در آستانه مسابقات آسیایی بسکتبال

به گزارش گلستان 24؛ مهران حاتمی درباره آخرین وضعیت مصدومیت محمد جمشیدی بازکن ملی‌پوش و کاپیتان تیم شهرداری گرگان، اظهارداشت: متاسفانه جمشیدی در بازی با آویژه صنعت مشهد دچار مصدومیت از ناحیه صورت و بینی شد.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه این یک خطای غیرورزشی از سوی بازیکن تیم مشهدی بود، از فدراسیون بسکتبال که به این موضوع رسیدگی کند و گفت: جمشیدی بازیکنی است که هم در تیم ما که نماینده ایران در مسابقات آسیایی هستیم و هم در تیم ملی جایگاه ویژه‌ای دارد و انتظار داریم فدراسیون با این خطای غیرورزشی برخورد جدی کند.

وی افزود: عمل جراحی بینی جمشیدی انجام شده است و باید دید که این بازیکن می‌تواند به بازی‌های آسیایی برسد یا نه‌. باید منتظر بمانیم و همه چیز بستگی به تصمیم کادر پزشکی تیم دارد.

حاتمی همچنین درباره جذب روزبه ارغوان گفت: ارغوان بازیکن دوفصل قبل تیم شهرداری گرگان است که از بند مصدومیت رها شده و سر تمرینات تیم نیز حاضر شده است.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلات سربازی یکی از بازیکنان تیم که امکان همراهی ما را در مسابقات آسیایی ندارد، مجبور به جذب یک بازیکن بودیم روزبه ارغوان با توجه به تجربه‌ای که دارد می‌تواند به تیم کمک کند.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با اشاره به اولین دیدار این تیم در مسابقات آسیایی با الریاضی لبنان گفت: تیم‌های عربی همیشه چند بازیکن خارجی دارند. ما حریفان خود را آنالیز کردیم و امیدواریم نماینده شایسته‌ای برای ایران در مسابقات آسیایی باشیم.

انتهای پیام/581/./تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار