مدیرکل آموزش و پرورش گلستان:

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان، ۹ دی را تجلی اقتدار و ولایت‌مداری ملت انقلابی دانست و بر ضرورت معرفی این روز به دانش‌آموزان تاکید کرد.

۹ دی نماد ولایتمداری ملت ایران است

به گزارش گلستان 24، سید رضا نظری امروز پنج‌شنبه ۸ دی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ۹ دی یادآور حماسه باشکوه مردم ایران است، مردم در حماسه ۹ دی با حضور باشکوه خود بساط فتنه را برچیدند و توطئه‌های دشمنان را ناکام گذاشتند.

وی با بیان اینکه مردم در ۹ دی به این بصیرت رسیدند که باید خود سکاندار مسائل کشور باشند،افزود: با بصیرت و هوشیاری مردم، دست فتنه‌گران خالی ماند و به لطف خدای متعال راه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی تداوم یافت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان با اشاره به اینکه ۹ دی نشان داد هر جایی مردم صادقانه پای کار باشند پیروز میدان هستند، تصریح کرد: ۹ دی دستاوردهای زیادی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد، در ۹ دی مردم بار دیگر نشان دادند که پیرو ولایت هستند.

نظری بر ضرورت معرفی ۹ دی در بین دانش‌آموزان تاکید کرد و متذکر شد: معرفی ۹ دی به دانش‌آموزان باید در دستور کار مدارس قرار بگیرد، در واقع باید اتفاقات و حوادث مربوط به فتنه ۸۸ و ۹ دی به دانش‌آموزان بیان شود تا در فضای غبارآلود فتنه‌های دشمنان راه را از بیراهه تشخیص دهند.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان امروز ما باید بدانند که روزی مجاهدانی بودند و حماسه آفریدند و فتنه ها را برچیدند، تاکید کرد: امروز دانش‌آموزان ما باید بصیرت لازم را داشته باشند، باید مباحث سیاسی و اجتماعی مطابق با سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی برای دانش‌آموزان تبیین شود و دانش‌آموزان ما با آن آشنا شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان؛ ۹ دی را تجلی اقتدار و ولایت‌مداری ملت انقلابی دانست و یادآور شد: امروز هم مردم باید همانند ۹ دی سال ۱۳۸۸ با آن بصیرت و هوشیاری مثال‌زدنی مدافع ولایت باشند و بتوانند استقلال این کشور را صیانت کنند.

انتهای پیام/ایسنا

ارسال نظر

آخرین اخبار