فرمانده مرزبانی استان گلستان گفت: مشکلات مرزنشینان استان گلستان برطرف می‌شود.

مشکلات مرزنشینان استان گلستان برطرف می‌شود

به گزارش گلستان24؛ سرهنگ پاسدار ولی‌الله رضایی‌نژاد ظهر امروز در مراسم تکریم و تودیع فرمانده هنگ مرزی اترک شهرستان گنبدکاووس در باشگاه فرهنگیان اظهار داشت: شجاعت یکی از ابزار اصلی پلیس در اجرای برنامه‌ریزی‌ها و هویت دفاعی است و ما به شهادت در کنار شجاعت افتخار می‌کنیم.

وی یادآور شد: امروز روحیه جهادی و تفکر بسیجی, ارتقاء جهادی‌کردن کار, چند مولفه راهبردی در حوزه مرزبانی و نیروی انتظامی است.

فرمانده مرزبانی استان گلستان تصریح کرد: هر ماه مشکلات و مسائل مرزنشینان استیفاء شده و به شورای تامین ارائه می‌شود و دستگاه‌های مربوطه که مردم مرزنشین در آن حوزه مشکل دارند, موظف هستند این مشکلات را بررسی و حل کنند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در این مراسم اظهار داشت: گنبدکاووس, 350 کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکمنستان را دارد و در سایه تعامل و هماهنگی و همدلی مسئولان مرزبانان و مرزنشینان و ائمه جمعه اهل تسنن, مرز استان گلستان از امنیت خوب و بالایی برخوردار است.

عبدالقدیر کریمی افزود: اتحاد و وحدت مردم اهل تسنن و تشیع در این منطقه در افزایش ضریب امنیت مرز, مثال‌زدنی است, البته نقش و تاثیر حوزه نظامی و انتظامی در این حوزه انکارناپذیر است.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: نیروهای خدوم و زحمتکش و پرتلاش حوزه مرزبانی, بدون هیچ چشم‌داشتی, به کمک مردم مرزنشینان, ضمن ایجاد آرامش و امنیت, در صیانت از مرز, از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند.

در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ علی احمدزاده تقدیر و سرهنگ محمدرضا سراوانی به عنوان فرمانده جدید هنگ مرزی اترک شهرستان گنبدکاووس معرفی شد.

انتهای پیام/تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار