پیام تقدیر سیدعلی‌ طاهری از دادستان مرکز استان؛

انتصاب حجت‌الاسلام‌ حقی به عنوان دادستان هرمزگان از یک طرف، مایه‌ی مباهات و خرسندی است و از طرف دیگر، مایه تاثر و دلتنگی است که استان گلستان با شرایط خاص خود در حالی از خدمات و نعمت ارزشمند این چهره برجسته‌ی قضایی محروم می‌شود که جا داشت با تداوم کار و اقدامات موثر ایشان به وضعیت مناسب‌تر و با ثبات‌تری از جهات گوناگون قضایی برسد.

به گزارش گلستان24؛حجت‌الاسلام‌ سیدعلی طاهری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گلستان و واحد گرگان و نماینده‌ی ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی از گرگان و آق‌قلا در پیامی از زحمات بی شائبه حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سید مصطفی حقی دادستان انقلابی و مردمی مرکز استان گلستان در طول مدت حضور در استان گلستان تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

" بسم الله الرحمن الرحیم "

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

"دستگاه قضایی نظام جمهوری اسلامی ایران باید صددرصد انقلابی باشد و انقلابی عمل کند."

امام خامنه‌ای مدظله‌العالی

در روزهای اخیر باخبر شدیم که مسئولیت سنگین دادستانی استان هرمزگان به جناب حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سید مصطفی حقی دادستان انقلابی و مردمی مرکز استان گلستان سپرده شده است.

این انتصاب مهم از یک طرف، مایه‌ی مباهات و خرسندی است که عملکرد موثر، قاطع و ارزشمند ایشان در استان گلستان مورد توجه و تایید بزرگان دستگاه قضایی کشور قرار گرفته و سبب افزایش اعتماد آنان شده است تا همین مسئولیت مهم را "با توجه به شرایط خاص اقتصادی کشور" در استانی که از حیث میزان تبادلات اقتصادی و تجاری، گمرکات، صادرات و واردات و... در رتبه‌ی بالایی قرار دارد، به جناب آقای حقی بسپارند و از طرف دیگر، مایه تاثر و دلتنگی است که استان گلستان با شرایط خاص خود در حالی از خدمات و نعمت ارزشمند این چهره برجسته‌ی قضایی محروم می‌شود که جا داشت با تداوم کار و اقدامات موثر ایشان به وضعیت مناسب‌تر و با ثبات‌تری از جهات گوناگون قضایی برسد.

از نقاط برجسته و قابل توجه خدمت ۳ساله‌ی دادستان محترم مرکز استان گلستان می‌توان به موارد متعددی اشاره کرد که برخی از آنها عبارتند از :
احیاء جایگاه مهم " دادستانی " در سطح استان، کمک در جلب اعتماد مردم و مسئولین به مجموعه‌های قضایی، بالا رفتن ضریب انقلابی‌گری در دستگاه قضا، مبارزه‌ی قاطع با دست‌اندازان به منابع طبیعی و جنگل‌ها، پیگیری جدی معوقات بانکی، فعالیت موثر در صیانت از بیت‌المال، برخورد قاطع با جریانات فتنه‌گر و تحرکات آنان، تلاش برای سالم سازی مجموعه‌ی قضایی تحت پوشش، فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی مناسب برای زندانیان و....

اینک با قدردانی صمیمانه و عرض خداقوت به پاس زحمات ارزشمند جناب حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حقی در طول مدت حضور و خدمت صادقانه در استان گلستان، ضمن تبریک بابت انتصاب به سِمت دادستانی استان هرمزگان، توفیق و سربلندی ایشان را از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

امید است که حضور این چهره‌ی برجسته و انقلابی قضایی در استانِ واجد اهمیتِ هرمزگان با تراز اقتصادی و تجاری بالا، منشا خیرات و برکات ارزشمندی برای آن منطقه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

سیدعلی طاهری
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گلستان و واحد گرگان
نماینده‌ی ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی از گرگان و آق‌قلا

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار