فرماندار جدید شهرستان رامیان:

فرماندار جدید شهرستان رامیان با بیان اینکه 13.8 درصد بیکاری در شهرستان رامیان است، گفت: به استقبال سرمایه گذاران، جوانان، بانوان و افکار خوب خواهم رفت.

13.8درصد بیکاری در شهرستان رامیان است/ به استقبال سرمایه گذاران، جوانان، بانوان و افکار خوب خواهم رفت

به گزارش گلستان24؛محمود سالاری فرماندار جدید شهرستان رامیان در آئین معارفه اش با بیان اینکه 13.8 درصد بیکاری در شهرستان رامیان است، گفت: شهرستان رامیان دارای ظرفیت های خوبی است که می شود برای ایجاد اشتغال پایدار به فرصت تبدیل کرد.

وی اظهار کرد: با بررسی و مطالعه شهر رامیان و دلیل به انزوا رفتنش علیرغم قدمت تاریخی آن  فقط مسئله اقتصادی بوده است و چون این شهر در مسیر زائران امام رضا (ع)  قرار دارد باید از این ظرفیت استفاده کرد.

سالاری با بیان اینکه اقوام، مداهب، جنگلها، آبشارها ، ظرفیت و فرصت برای این شهرستان است، افزود: کشاورزی دیگر نمی تواند برای ما اقتصاد ایجاد کند و اشتغالزا باشد.

وی بیان کرد: من حتما ظرفیت های خوبی چون آقایان مقدم،  قلعه قافی و ابراهیمی در کارخانه صبا را برای این شهرستان بسیج خواهم کرد.

سالاری عنوان کرد: ما کاغذبازی و گم شدن سرمایه گذار در یک سیستم را نمی پذیریم، اول مجوز را صادر و بعد دنبال چالش های قانونی می رویم.

وی گفت: هرجا که قانون ابهام داشت یا سکوت کرد به نفع شهروندان و ارباب رجوع تفسیر شود و مبادا مدیری از سکوت قانون برای نه به مردم استفاده کند و سکوت به قانون یعنی آری به مردم و شهروند و ارباب رجوع است.

فرماندار جدید شهرستان رامیان  تصریح کرد: من به استقبال سرمایه گذاران، جوانان، بانوان و افکار خوب خواهم رفت.

وی خاطرنشان کرد: همین فضای مجازی حدود یک میلیون شغل ایجاد کرده است و چقدر آن مربوط به گلستان و این شهرستان است.

انتهای پیام/گل رامیان

 

ارسال نظر

آخرین اخبار