شهردار گرگان در مورد درخواست فرمانداری گرگان در جهت تهاتر و الحاق فرمانداری به پارک شهر گرگان گفت: بررسی این موضوع را در دستور کار می‎گذاریم.

الحاق فرمانداری گرگان به پارک شهر

به گزارش گلستان24؛ عبدالرضا دادبود دیشب در صحن علنی شورای شهر گرگان اظهار داشت: شهرداری متولی شهرسازی نیز است و باید کلیات طرح خروج هسته مرکزی از سطح شهر گرگان که باعث کاهش ترافیک می‌شود موافق هستم.

وی تصریح کرد: در قانون بودجه سال 1396 نیز اجازه تهاتر به برخی از دستگاه‎های اجرایی با شهرداری داده شده و باید از این ظرفیت استفاده کنیم.

شهردار گرگان در مورد درخواست فرمانداری گرگان در جهت تهاتر و الحاق فرمانداری به پارک شهر گرگان گفت: بررسی این موضوع را در دستور کار می‎گذاریم و در صدد هستیم که جایی را در نظر بگیریم که دسترسی و پارکینگ نیز در آن گنجانده شود.

دادبود تاکید کرد: باید با برنامه‎ریزی در مورد جابجایی و تهاتر فرمانداری گرگان پیش برویم و نباید عجله کنیم، پروژه در سطح شهر گرگان باید پیوست فرهنگی و اجتماعی داشته باشد چرا که تاثیرات مستقیم بر زندگی مردم و جامعه می‎گذارد.

وی به مشکل پیش آمده برای کارگران و رانندگان حمل نخاله شهری اشاره کرد و یادآور شد: در مجموعه شهرداری تلاش می‎شود طرح و پروژه‎ای انجام دهیم که معضلات آن کم باشد،  در گذشته شاهد این بودم که سرمایه‎گذاری که در منطقه هزارپیچ به دنبال سرمایه‎گذاری بود نگران نخاله و فاضلاب بودند، سرمایه‎گذاری در منطقه هزارپیچ یک جنبه اشتغال و یک جنبه توسعه گردشگری برای گرگان دارد.

شهردار یادآور شد: علاقه‎مند هستیم که طرح و پروژه‎ای برای هزارپیچ اتفاق بیفتد که آسیب‎های آن به کارگران حمل نخاله کمتر باشد.

وی گفت: دولت در سال آینده به دنبال خارج کردن تعداد زیادی از خودروهای فرسوده به ویژه بخش بار و حمل و نقل شهری است و به زودی این مهم ابلاغ می‎شود و بر اساس این شرایط باید عمل کنیم و مشکلات و آسیب‎ها در شهر به حداقل برسانیم.

شهردار گرگان گفت: نگاه استانداری به موضوع هزارپیچ مشخص است و باید این مهم مدیریت شود، امید داریم بتوانیم راه حلی برای آن پیدا کنیم.

وی افزود: مذکره اولیه برای حل مشکلات کارگران و رانندگان حمل نخاله شکل گرفته و در حال بررسی هستیم که چگونه می‎توانیم این مشکل را کمتر کنیم.

انتهای پیام/تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار