معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: هیچ موضوعی بالاتر از سلامت مردم و جامعه نیست و در این خصوص با احدی مماشات نخواهیم کرد.

در موضوع سلامت مردم و جامعه با احدی مماشات نخواهیم کرد

به گزارش گلستان24؛علی اصغر طهماسبی در آخرین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان در سال 96 اظهار کرد: در هفته سلامت مردان قرار داشتیم و معتقدیم سلامت مردان، ضامن سلامت جامعه است.

رئیس کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان ادامه داد: تهیه و تدوین برنامه جامع یکساله سلامت و امنیت غذایی استان در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی قرار بگیرد و در اولین جلسه کارگروه در سال 97 به بررسی و تصویب برسد.

وی با بیان اینکه نظارت بر واحدهای روغن کشی استان با حساسیت بیشتری انجام شود، خاطرنشان کرد: تمامی واحدهای روغن کشی فاقد مجوز و استانداردهای لازم در استان باید تعطیل شود.

طهماسبی در ادامه با تأکید بر استانداردسازی سبوس مورد استفاده در واحدهای خبازی استان، خواستار نظارت هر چه بیشتر بر نانوایی ها طبق استانداردهای بهداشتی و با هماهنگی کمیته آرد و نان استان شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: عمده تصادفات و حوادث جاده ای در محورهای شمالی استان اتفاق می افتد که انتظار داریم مسئولین و دستگاههای مرتبط اقدامات پیشگیرانه را بویژه در ایام نوروز در تمامی جاده های استان داشته باشند.

رئیس کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان همچنین خواستار نصب تابلوهای تعیین سمت بیمارستانها در شهرستان های استان از سوی شهرداریهای مربوطه شد.

طهماسبی در خصوص درخصوص پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان که متآسفانه بخش های زیادی از ستانهای کشور را درگیر این بیماری کرده، گفت: در استان گلستان با درایت کارگروه سلامت و امنیت غذایی، دستگاههای انتظامی و نظارتی پیشگیری شد و الحمدالله هیچ یک از واحدهای مرغداری استان به این بیماری الوده نشده و از ضرر و زیان تولیدکنندگان جلوگیری شد.

وی در ادامه به نظارت هرچه بیشتر بر واحدهای تولید مواد غذایی، رستورانها، فست فود ها، عطاری ها و ... تأکید کرد.

طهماسبی در بخش دیگری از سخنانش گفت: متأسفانه آستانه تحمل مردم بسیار پایین آمده و بسیاری از حوادث امروز جامعه نشأت گرفته از همین موضوع است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در پایان با بیان اینکه هر سخنی و عملی در جامعه سریعاً با عکس العمل مواجه می شود، خاطرنشان کرد: در این خصوص می طلبد که به اموراتی که در اختیارمان هست بیشتر بپردازیم، از پاسخگویی طفره نرفته و در رفتار و سخنانمان دقت کنیم تا خدای نکرده هزینه نظام را بالا نبریم.

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار