مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان:

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: یک هزار و۸۲ نفر در منطقه زلزله زده سرپل ذهاب از خدمات کاروان سلامت گلستان طی ۶ روز بهره مند شدند.حسین احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اهداف و ماموریت های عام المنفعه جمعیت هلال احمر و به منظور تسکین آلام بشری و کمک به بهبود سطح سلامت محرومان و نیازمندان جامعه، نخستین کاروان سلامت متشکل از پزشکان عمومی، متخصص و فوق تخصص داوطلب حوزه معاونت داوطلبان استان گلستان به مناطق زلزله زده سرپل ذهاب اعزام شدند و به ارائه خدمات پرداختند. وی افزود: دراین برنامه یک هزار و ۸۲ بیمار ویزیت رایگان شدند و داروی رایگان در اختیارشان قرار گرفت. احمدی تصریح کرد: در این کاروان سلامت ۱۰ پزشک اعم از متخصص اعصاب و روان، چشم، دهان و دندان، داخلی، اطفال، گوش و حلق و بینی، قلب و عروق و عمومی حضور داشتند. مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با بیان اینکه ۳۶ نفر از مراجعه کنندگان هم از خدمات دندان پزشکی بهره مند شدند، تصریح کرد: این کاروان سلامت به مدت ۶ روز در مناطق زلزله زده سرپل ذهاب حضور داشت.

۱۰۲۸ نفر در سرپل ذهاب از خدمات کاروان سلامت گلستان بهره مند شدند

به گزارش گلستان24؛حسین احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اهداف و ماموریت های عام المنفعه جمعیت هلال احمر و به منظور تسکین آلام بشری و کمک به بهبود سطح سلامت محرومان و نیازمندان جامعه، نخستین کاروان سلامت متشکل از پزشکان عمومی، متخصص و فوق تخصص داوطلب حوزه معاونت داوطلبان استان گلستان به مناطق زلزله زده سرپل ذهاب اعزام شدند و به ارائه خدمات پرداختند.

وی افزود: دراین برنامه یک هزار و  ۸۲  بیمار ویزیت رایگان شدند و داروی رایگان در اختیارشان قرار گرفت.

احمدی تصریح کرد: در این کاروان سلامت ۱۰ پزشک اعم از متخصص اعصاب و روان، چشم، دهان و دندان، داخلی، اطفال، گوش و حلق و بینی،  قلب و عروق و عمومی حضور داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با بیان اینکه ۳۶ نفر از مراجعه کنندگان هم از خدمات دندان پزشکی بهره مند شدند، تصریح کرد: این کاروان سلامت به مدت ۶ روز در مناطق زلزله زده سرپل ذهاب حضور داشت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار